tc47 Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Moyes out. Thats it. Seriøst. Fletcher? OUT. ENOUGH. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Pent mål. Det skal de ha. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Yes!! Herlig :-) 1 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 HAHA fantastisk mål! Helt perfekt faktisk Utrolig hvor gode elendige lag blir når de spiller mot Manchester United. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 "Sidwell sjokkerer Old Trafford" Nei, ingen blei sjokkert. Snakk for deg selv. Som Fulham-fan ble jeg ærlig talt riiimelig overraska. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Haha, dette begynner å bli latterlig. Der United nesten alltid hadde marginene med seg før, er det vel akkurat det motsatte nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Oioi, vil ikke møte et positiv ladet Fulham-lag på onsdagen. Skjerp dere, united. Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Orker ikke bli sur engang Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 9. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2014 Fulhams første mål på en måneds tid. Mot United. Surprise. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 HERREGUD Fletcher!!! Vis litt baller nå Moyes og bytt han ut etter 25 min spilt! Sterke greier kreves her!!!! Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Mater United på slik de gjør nå i gjennom kampen kommer de til å vinne komfortabelt. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Kan ikke gutta slutte med de jævla innleggene? Fungerer ikke. Prøv noe nytt. Moyes, endre taktikken din satan! Lenke til kommentar
Espp Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 En ting jeg ikke forstår, og vær så vennlig å forklar meg hvorfor dette skjer: 1) Vi har Mata, RVP og Rooney (Kagawa / Januzaj) som er utrolig dyktige spillere med ballen i bena, hvorfor i helvette skal alt ut til Evra / Young eller Rafael / Valencia? Hvorfor innlegg hele tiden? Jeg skjønner det ikke. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Fletcher ut vær så snill Moyes. Mata sentralt Valencia på kant please!!! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 9. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2014 De jævla innleggene! funker faen ikke! Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Fy faen så håpløs denne innleggsfotballen er Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Begynner nesten å lure på hvorfor Moyes ikke hentet Crouch. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå