tc47 Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Som sagt før.. vinner vi ikke denne... bare å glemme denne sesongen helt. Fuckings Fulham... starter med Tunners liksom..... og de tapte etter 120 min mot league one relegation Sheff Utd noen dager siden. COME on you devils, overbevis i dag. Vinn 4-0, gjør oss glad. PLEASE! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Mike Phelan i studio på Sky forresten. Skulle ønske han var nede på manager området vårt jeg... Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 De Gea, Rafael, Smalling, Vidic, Evra; Mata, Carrick, Fletcher, Young; Rooney, van Persie Hvor i helvete er Janu?! Vel, vi har Hangeland på benken. Richardson på banen. Tankovic på topp. For ikke å snakke om at Kacaniklic er på benken også. Nai, detta bør dere ta lett. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Sykt å spare Januzaj til onsdag by the way. Burde spilt i dag. Ellers må jeg si deilig med Fletcher ved siden av Carrick siden dette er hjemme mot Fulham liksom. Fornøyd egentlig med laget. Just PERFORM now boys! 1 Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Ble ikke Januzaj utelatt mot Stoke også? Hva faen er det som skjer? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Jeg gjorde tidenes dummeste bet med en kompis etter at United signa Mata: Adnan to start 6+/10 neste kamper. Ser dårlig ut. håper det ikke står om store summer. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Er vel tredje eller fjerde kampen på rad han er på benken. Og Young fortsetter å få tillitt ... Lenke til kommentar
G27 Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Bildet hopper veldig for meg. Veldig mange sånne "små hopp". Flere med samme problemet? Pleier å være helt smud Lenke til kommentar
Espp Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Hadde det tidligere på Tottenham vs Everton kampen, ikke nå. Tror det kan være OL belastningen. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Jævlig irriterende. TV2 må for faen se å være forberedt på seertall under OL, og få alt til å gå rundt skikkelig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 (endret) Etter 10min spill ledet Liverpool allerede 2-0 over Arsenal. Men her står det 0-0, pussig. Endret 9. februar 2014 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Jævlig irriterende. TV2 må for faen se å være forberedt på seertall under OL, og få alt til å gå rundt skikkelig. Fungerer upåklagelig her. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Carrick med ballen. Mata, Rooney og RVP foran han. Hva skal man gjøre? Eneste muligheten er vel å sentre til midtstopper-Smalling som kan slå ballen 40 meter inn til Stekelenburg. Spyr hver gang jeg ser Evra løpe nedover venstre med ball i beina og Young som venter. Lol. Er så kjedelig spillere. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Verste er at jeg ikke er overrasket engang. 2 Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 FYFAEN I HELVETTE! MOYES OUT SÅ TIL DE GRADER! Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 HAHA fantastisk mål! 1 Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 "Sidwell sjokkerer Old Trafford" Nei, ingen blei sjokkert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå