Jotun Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Gi deg YNWA. Selv en idiot kan se at du tar feil nå. 3 Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Dette må være kroken på døra for Moyes. Virker ikke som han klarer å motivere gjengen. Må være mye indre uro eller noe... Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 9. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2014 (endret) Hva babler du om? Jeg boikotter da ikke United. Jeg håper heller ikke på tap. LOL, du skriver at man ikke skal ha med Moyes out plakater, nå har du Moyes Out avatar ! Alt dette med 2x45.min tidsramme. Ser du ikke ironien i dette? Jeg tror nemlig ikke at Moyes pleier å være innom Diskusjon.no så ofte, eller noen andre Manchester United-representanter. Derfor tror jeg at det er mer til nytte å ta med plakater på kamp som viser at man er misfornøyd med manageren enn å faktisk boikotte laget sitt. Uansett hvor mye man hater eierne eller manageren, så hater man ikke klubben. Det er forskjell på å støtte laget og å hate manageren. Kan du ikke noe av dette? OG HVOR SKREV JEG AT MAN IKKE SKAL HA MED #MOYESOUT PLAKATER? Du vet, en øyesjekk hos Brilleland er ikke veldig dyrt. Endret 9. februar 2014 av RollsReus™ Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Vidic sin klarering på slutten den var faktisk begredelig. Helt utrolig dårlig egentlig. Jepp, hodeløst. Det er sånne individuelle feil som det der som har gått igjen hele denne sesongen. Fletcher i første er også så satans begredelig at han hadde blitt hudflettet på et g14 lag. Nei fyfaen, nå blir det ikke noe CL til neste år. Beste innlegget på forumet i dag. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Gi deg YNWA. Selv en idiot kan se at du tar feil nå. lol, leste helt feil ja. Sorry borry RR... Men appropos Moyes Out! Tror dere at det vil skje før sesongen er over? Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Tror ikke det skjer, men lov å håpe. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 9. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2014 Gi deg YNWA. Selv en idiot kan se at du tar feil nå. lol, leste helt feil ja. Don't worry. You'll Never Walk Alone, 3 andre som dreit seg ut sammen med deg Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Nei, han kommer nok til å få masse med tid, noe som forøvrig hadde vært bare positivt med en ny manager om man så tendenser til noe. Men med Moyes er det bare begredeligheter. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Er det nå jeg kan gni det inn så lenge det varer? 2 Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/t1/1904004_10152201803015874_62759767_n.jpg Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Ruing. *Note to self: Når eg skal lage morobilder, husk rettskriving. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Noen som la merke til Rooney etter at Carrick satte ballen i mål? Se på nytt. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Ja han klikket helt og feiret. Så det igjen på Sky. Uheldigvis så jeg det etter kampen så var ikke like deilig som det hadde vært om jeg hadde sett det akkurat da vi tok ledelsen. Det var faen meg deilig å se. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Noen som har klipp/link til den feiringa? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Noen som la merke til Rooney etter at Carrick satte ballen i mål? Se på nytt. La merke til det med en gang, herlige scener. Synd det hele ble ødelagt. Lenke til kommentar
Populært innlegg IcedInsanity Skrevet 9. februar 2014 Populært innlegg Del Skrevet 9. februar 2014 United var litt som en rosablogger idag, veldig mange innlegg men til veldig liten nytte. 19 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Den likte jeg meget godt IcedInsanity! Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Sivertsen sin joke. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 (endret) Feil tråd. Endret 11. februar 2014 av ESPP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå