Nickless Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 2-2 mot bunnlaget Fulham på Old Trafford er vel greit det Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 HAhahahah det er så fantastisk ! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Det er bare ufortjent. hvordan kan vi ikke få 3 poeng fra den kampen? latterlig. så utrolig ufortjent. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 We want you to stay, we want you to stay. David Moyes, we want you to stay! Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Fulham måtte jobbe hardt for det poenget, so Moyes er nok nøgd. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 9. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2014 Moyes kan se til helvete og få se ut av klubben. Hvis Glazers har baller, så gir de fyken til Moyes nå! Det er faen meg ikke mulig å spille uavgjort mot et lag som tapte hele 6-0 mot Sunderland og 3-0 mot Southampton. De hadde heller ikke scoret et jævla mål på en måned, og nå scorer de jammen meg to! FUCK MOYES. JÆVLA DRITTMANAGER! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Jaja, ikke ufortjent til Fulham. Gratulerer ??????? Hvordan er det ikke ufortjent? er du dum i hodet? 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Muggkaare Skrevet 9. februar 2014 Populært innlegg Del Skrevet 9. februar 2014 DARREN BENT GET IN YOU FUCKING BEAUTY FUCK ME YOU FUCKING LEGEND 12 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Det er bare ufortjent. hvordan kan vi ikke få 3 poeng fra den kampen? latterlig. så utrolig ufortjent. Hvorfor? Vi prøver å safe inn en 2-1 ledelse, istendenfor å kjøre på som vi har gjort de siste 15 (da hadde ikke Fulham ballen i det hele tatt). Elendig taktikk, igjen, og igjen... Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Moyes kan se til helvete og få se ut av klubben. Hvis Glazers har baller, så gir de fyken til Moyes nå! Det er faen meg ikke mulig å spille uavgjort mot et lag som tapte hele 6-0 mot Sunderland og 3-0 mot Southampton. De hadde heller ikke scoret et jævla mål på en måned, og nå scorer de jammen meg to! FUCK MOYES. JÆVLA DRITTMANAGER! Han ble jo anbefalt av SAF, og han har aldri tatt feil (Bebe, Kleberson, Djemba-Djemba, Bellion...) Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Nå er jeg lei. Moyes out.. Dette er for dårlig. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Håper Moyes blir i United for alltid. Glad jeg ikke er United-fan, for å si det sånn. 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 (endret) For en genial metafor og oppsummering av sesongen så langt. Endret 9. februar 2014 av Kammizez Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Lei jævla Moyes og gjengen hans på sidelinja. Få dem ute alle mann! Lenke til kommentar
Espp Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 (endret) Håper Moyes blir i United for alltid. Glad jeg ikke er United-fan, for å si det sånn. Det begynner å minne meg litt om Roy Hogdson i Liverpool Edit: Ordet litt er nok en underdrivelse btw. Endret 9. februar 2014 av ESPP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå