Gjest Slettet-YQ8U8xbZ Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Jeg restartet modemet, og etter det har nettet vært dårligere. Hadde 8-10 i download speed hver gang jeg teste før. nå har jeg bare 6. Hva kan være grunnen til det? Lenke til kommentar
ChrisCo Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Hva slags modem? Reboot eller resett? ISP? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Hva slags modem? Reboot eller resett? ISP? Modem: ZyXEL P8702N Reset Telenor Nettet funket ikke, så jeg ringte telenor og fikk beskjed om å resette det ved å bruke en binders til å trykke på den lille reset knappen. Lenke til kommentar
ChrisCo Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Hvis du har resatt det, så kan det hende det må tune seg inn på nytt... Kan ta opptil 10 dager før du har full hastighet igjen... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Hvis du har resatt det, så kan det hende det må tune seg inn på nytt... Kan ta opptil 10 dager før du har full hastighet igjen... Ok, så om det bare står nå så kommer det seg av seg selv? Da er det ikke noe problem. Lenke til kommentar
ChrisCo Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Skal gjøre det ja.... Lenke til kommentar
xExodusx Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 linjen justerer seg etter forholdene ja, så har du en "dårlig" linje så kan hastigheten bli noe endret fra hver gang du restarter/resetter modemet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå