TheNarsissist Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Hei, jeg driver med et prosjekt i RLE som omhandler Eutanasi. Jeg skal ''Drøft dette i lys av et Kristen og et humanistisk syn på tenkning og etikk. '' som det så fint står i oppgaven. Vet ikke helt hvor jeg skal begynne her og trenger litt startshjelp. Noen tips? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Du sier at du driver med ett prosjekt - hvor lenge har du drevet på med det prosjektet? Hvis du er enten kristen eller humanist - kan jo du komme med dine tanker først .. Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 (endret) Du kan jo begyne med det 5. av de ti bud som sier at du ikke skal drepe. Endret 5. februar 2014 av Battaman Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 5. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2014 Har akkurat startet, men etter litt søking tror jeg at jeg fant det viktigste. Lenke til kommentar
RWS Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Husk at DU ikke lærer noe av copy & paste da... Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Husker fra denne boka at den unge nonnen Therese var dødssyk. https://bokelskere.no/Thula/boksamling/1438776/ Senere sa hun at hun var glad det ikke var noe gift tilgjengelig ved senga hennes, for da ville hun uten å nøle ha tatt den. Dette viser jo hvordan man kan miste vurderingsevnen en periode. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå