Liberalistiske Samebror Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Har du noe mat som vanelige folk ville synes er merkelige kombinasjoner, som f.eks fiskepinner med vaniljesaus, eller sjokade og hvitost på samme skive. Lenke til kommentar
Pettersenper Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Bringebærsyltetøy og brunost. Dette er dessverre ganske utbredt blant personer med disfunksjonelle smakssanser. 3 Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Bringebærsyltetøy og brunost. Dette er dessverre ganske utbredt blant personer med disfunksjonelle smakssanser. Dette trodde jeg var helt vanlig? Uansett noe av det bedre man kan ha på brødskiva. Jeg vil slå et slag for sennep og brunost. Slettes ikke dumt! 2 Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Ikke uvanlig for meg (eller andre som er oppvokst i Amerika), men tomatsuppe (Campbell) og knust kjeks oppi (Kaptein). Utrolig godt! Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Leverpostei, hvitost og litt grillkrydder. Alle blir sjokkert når jeg anbefaler det. Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Fårepølse med syltetøy eller sukker på Raspeballer med sirup. Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Leverpostei, hvitost og litt grillkrydder. Alle blir sjokkert når jeg anbefaler det. Denne var ny for meg, men høres god ut. Skal testes sporenstreks! Lenke til kommentar
KingCharming Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Majones... Spiser det meste med majones. Pizza, pølse, chips (pommes frites), fiskekaker, fiskepinner, lasagne, hamburger, biff, snitzel, bakt potet, osv osv. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Leverpostei, hvitost og litt grillkrydder. Alle blir sjokkert når jeg anbefaler det. Denne var ny for meg, men høres god ut. Skal testes sporenstreks! På brød, selvfølgelig. Lenke til kommentar
Heffer Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Har du noe mat som vanelige folk ville synes er merkelige kombinasjoner, som f.eks fiskepinner med vaniljesaus, eller sjokade og hvitost på samme skive. Nugatti og gulost er jo en klassiker! Jeg topper den gjerne med sylteagurk og grov pepper. Digg! 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Noen skal jo ha det til at sylteagurk på burgeren er en merkelig kombinasjon. De tar selvfølgelig feil. 3 Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Majones... Spiser det meste med majones. Pizza, pølse, chips (pommes frites), fiskekaker, fiskepinner, lasagne, hamburger, biff, snitzel, bakt potet, osv osv. Har du bodd i Nederland? Landet er overfylt med majones og jeg er helt enig med deg, det kan brukes på alt! Der har de majones på McDonalds. Merkelig at vi ikke har det her. Lenke til kommentar
KingCharming Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Har ikke vært der nede nei. Men høres ut som jeg må ta meg en tur! Personlig er jeg lite glad i McDonalds å drar heller på BurgerKing, å der har jeg sett de har majo. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 På mcdonalds i Nederland så får man spørsmål om man vil ha majones eller ketchup, de har vel begynt med det i andre land også, har opplevd det i tyskland også. Men jeg er ikke en kretiv sjel så det rareste jeg kan komme på er dressing til pommez fritz, men det er vel nokså normalt? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Majones som i norsk majones, eller majones som i en saus? Mange land er jo "mayo" mer en saus en som "norsk" majones. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Majones som i norsk majones, eller majones som i en saus? Mange land er jo "mayo" mer en saus en som "norsk" majones. Smakte aldri selv men den kommer i en liten pose som ketchupen, og ser vel helt lik ut som den norske både på farge og konsistens Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Kjøttkaker og rødbete salat er min greie Lenke til kommentar
Tutti Frutti Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Synes det er godt å dyppe chips i millshake... Eller då vet jeg om folk som spiser ketchup på fisk. Og en som spiser Chilli krydder på omtrent alt. Lenke til kommentar
thaboszz Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Jeg foretrekker ballonger med p-piller blandet med saltvann, det er også godt å putte en penn på toppen for og få den gode friske plastikk og blekk-smaken. MMMMM får vann i munnen av å tenke på det. Lenke til kommentar
Tutti Frutti Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Majones som i norsk majones, eller majones som i en saus? Mange land er jo "mayo" mer en saus en som "norsk" majones. Har smakt. Var omtrent samme konsistensen som "norsk majones" men er litt søtere i smaken. Men det kan jo være fordi vi hadde en nederlandsk lærer som lagde dette til oss, og at hun lagde det på en annen måte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå