RBW Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Fire kjente og en ukjent nettleser har funnet veien til testmaskinen, vi har funnet den kjappeste.Guide: Nettleserguiden - februar (Ekstra) Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Denne artikkelen får jeg ikke til å lese. Må visst være Ekstra-medlem. Men det er jeg jo, så hva er da problemet? Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Denne artikkelen får jeg ikke til å lese. Må visst være Ekstra-medlem. Men det er jeg jo, så hva er da problemet? Feil nettleser? 3 Lenke til kommentar
amund Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Denne artikkelen får jeg ikke til å lese. Må visst være Ekstra-medlem. Men det er jeg jo, så hva er da problemet? Det virker som det er noe galt med kortet, og at medlemskapet ditt derfor er stoppet. Har sendt deg PM slik at vi kan få løst dette så raskt som mulig. 1 Lenke til kommentar
Gravitass Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 hvorfor kan ikke Google legge til ett valg for å velge mellom å ha prosesser på hver prosess og bare en prosess til hele nettleseren? hadde vært veldig bra for min sin ihvertfall, synes chrome bruker for mye strøm, og det spesielt av minnebruken Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Det kortet som jeg betalte medlemskapet med er visst tomt. Ikke sjekket mailen på en stund. Likevel står det Ekstra under nicket mitt på forumet, så jeg vurderte ikke den muligheten. Det har skjedd før at det er problemer med å lese artikler, så Ekstra-medlemmer må logge ut og inn igjen for å få tilgang, men de problemene skal nå være løst. Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Which browser is the fastest? Back to the 00s. 1 Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 syvende go sist er det smak og behag 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå