Gå til innhold

Kan ulik anonym hashtag være samme person?


Anbefalte innlegg

Når man skriver en anonym melding får man et Hashtag.

Er det en tag pr. bruker? Er det mulighet for å skrifte den, eller at den blir forandret på noen måte?

 

Har sett tråder hvor samme hashtag går igjen, altså har tatt dette som at det har vært samme person som poster. Men så kommer det plutselig en anonym som oppgir seg som den anonyme trådstarteren med en annen hashtag, er dette da samme person?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, det kan være samme person.

 

Flere innlegg i samme tråd med samme hash kan du være sikker på er skrevet av den samme personen.

 

To innlegg som har ulik hash vil som regel være skrevet av to forskjellige brukere, men det garanteres ikke.

 

Vi kan undersøke om det er samme person dersom du tar kontakt med en administrator. Men kun hvis vi føler det er nødvendig å få klarhet i det. Da svarer vi enten til deg eller legger igjen ett svar i tråden og sier hvorvidt det er samme person eller ei.

 

Merk at hvis det har gått mer enn en uke, så kan vi ikke lenger sjekke hvem som har skrevet ett anonymt innlegg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, det kan være samme person.

 

Flere innlegg i samme tråd med samme hash kan du være sikker på er skrevet av den samme personen.

 

To innlegg som har ulik hash vil som regel være skrevet av to forskjellige brukere, men det garanteres ikke.

 

Vi kan undersøke om det er samme person dersom du tar kontakt med en administrator. Men kun hvis vi føler det er nødvendig å få klarhet i det. Da svarer vi enten til deg eller legger igjen ett svar i tråden og sier hvorvidt det er samme person eller ei.

 

Merk at hvis det har gått mer enn en uke, så kan vi ikke lenger sjekke hvem som har skrevet ett anonymt innlegg.

Takk for godt svar.

Da vet jeg at jeg ikke trenger å være misstenksom om jeg ser en som uttaler seg til å være en person med flere forskjellige hashtager.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...