V. Haugen Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Her programmerer han elektronica-musikk på gamlemåten.Denne låta er laget i MS- DOS Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 "Windows 94" ja.. 1 Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Noen som husker Sound Tracker? :-) Det var riktig nok til Amiga. Men jeg skulle ønske at noe tilsvarende, like godt, kom tilbake, der man kan finjustere note for note, uten at man må spille "live" på tastaturet... 1 Lenke til kommentar
beatex Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Madtracker er jo helt genialt. www.madtracker.org Lenke til kommentar
Jericho_X Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Jeg brukte Fast Tracker II back in the days Fett program det! 3 Lenke til kommentar
qlubber Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Noen som husker Sound Tracker? :-) Det var riktig nok til Amiga. Men jeg skulle ønske at noe tilsvarende, like godt, kom tilbake, der man kan finjustere note for note, uten at man må spille "live" på tastaturet... Jeg husker godt Sound Tracker/Fast Tracker. Dette var for meg starten på å lage egen musikk. Hvis du vil ha et bra tracker-program til PC, så sjekk ut Renoise. Billig er det også :-) Lenke til kommentar
jzky Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 ImpulseTracker <3 gode gamle dager Lenke til kommentar
-KooPa Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 (endret) Er det 30 år siden Windows 94 kom på markedet eller er det nesten 20 år siden Windows 95 kom på markedet? Og var det MS-DOS eller Amiga som var best å lage musikk i? Endret 6. februar 2014 av KooPa79 Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Noen som husker Sound Tracker? :-) Det var riktig nok til Amiga. Men jeg skulle ønske at noe tilsvarende, like godt, kom tilbake, der man kan finjustere note for note, uten at man må spille "live" på tastaturet... Etter mange år fant jeg den som er for meg. Milkytracker er en klone av Fasttracker II, og er relativt tro originalen. http://www.milkytracker.org/ Tidligere har jeg prøvd mange andre, inklusive MadTracker, men uten at noen av disse har vært responsive nok. Milkytracker kjører derimot lytefritt på nyere Windows-OS. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 (endret) Savner Impulse Tracker tiden.Schism tracker er en veldig god windowsklone:http://schismtracker.org/wiki/Schism%20Tracker .... den kan til og med kjøres på Nintendo Wii Endret 6. februar 2014 av JKJK 1 Lenke til kommentar
kireo Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 "Windows 94" ja.. Haha. Hva med C64 og SID. Hører på Last Ninja. Nostalgisk. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Her er en låt laget på Amiga: Fantastisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg