IntelAmdAti Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 jeg voltmoddet viften i psu idag morges og nå høres den ut som en transformator boks! viften hører jeg ikke - det er psu som bråket kommer ifra. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 8. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2003 jeg skrev feil i første tråden, jeg mente å si jeg ikke hørte viften, like lite når den er på som når jeg plugger ut strømmen i den. Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 modd den tilbake her er det noe kjnt, jeg hadde oxo en stømforsyning jeg moddet vifte på, den kom det knitre lyde rpå til slutt kom det ett ulrta knitr' og så skrudde maskina seg av, altså jeg fjerna bare vifta fra ps'uen han ville ikke det tydligvis.. den levde i ca 30 sekunder.... Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 8. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2003 modd den tilbake ett ulrta knitr' .... LOL! jeg vet hva du mener, det som kan være skjedd er at det ble kortslutning.. når du klipper av psu viften må du isolere ledningene du klipper ellers kan de komme borti noe i psu eller kabinett og det kan skade/ødelegge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå