Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Bursdagsgave til kjæresten - Gutt

Anbefalte innlegg

Hei hei.

Kjæresten min har bursdag, i Mai, så det er en stund til. Vi har vært ilag i et halvt år, og siden det er hannes 18 års dag vil jeg gi han noe spesielt!

Men jeg aner ikke hva!

Jeg har tenkt å gi han noe som har med Ying og Yang å gjøre, (er en greie vi har) men jeg aner ikke hva. Han er ikke en type som går med smykker osv, men jeg vil gjerne gi han noe han kan bære med seg alikevel. (han ga meg et smykke til min bursdag som var ying og yang inspirert, som jeg bruker hver dag. Og han har sagt at han også vil ha noe som han også kan bære med seg hver dag).

Noen som har tips her å komme med? Altså, prisen kan vel ligge på rundt 100-400 kr. (stort sprang her)

Om det ikke er med Ying og Yang, er det andre tips til hva jeg kan gi, som er lett og ta med seg og kan gjøres personelig?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva med om du gir han et mobildeksel med jing jang på? Eller et lite armbånd som han kan bruke? Jeg har hatt på innsiden av en colakork som er gjort om til et armbånd i snart 2,5 år nå siden kjæresten min og jeg lagde sånne til hverandre tidlig i forholdet :)

Lenke til kommentar

Hvis han liker slike ting så er jo de mansjettknappene ingen dum idé, men hva med bare en fin klokke? Kanskje du kan få en inskripsjon på baksiden som har med yin og yan å gjøre, eller kanskje det finnes klokker i den stilen.

Ellers kan du jo bare finne en helt vanlig gave. Noe relatert til interessene hans, parfyme, klær, sko, etc. Ganske sikker på at han blir fornøyd uansett hva du gir ham. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...