Smirnoff Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Har bestilt dette kortet etter å ha blitt fortalt av mange at det er meget bra. Men etter å ha lest litt mer rundt på nettet, merker jeg meg at en del folk (ikke rent få) har hatt sine problemer med dette kortet. (Mye snakk om nyere modeller). Det kan jo godt være det er brukerfeil, det skjer jo ofte, men må nesten forsikre meg først. Burde jeg eksempelvis gå for et P4C800 kort? Ville det vært et bedre valg? Eller er P4P800 et trygt valg? Ønsker et kort som er like stabilt som mitt nåværende P4B533-E. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Det er nok riktig som du sier mange har hatt problemer med det, selv hadde jeg oppe 2 stk ingen av dem var stabile dette gjelder P4C800. P4P800 er det ingen prob med Skall du ha Asus kortet så kjøp 800 E utgaven, det er mye bedre. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 8. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2003 Skall du ha Asus kortet så kjøp 800 E utgaven, det er mye bedre. Du mener da P4C800-E? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Skall du ha Asus kortet så kjøp 800 E utgaven, det er mye bedre. Du mener da P4C800-E? Ja, vil du ha en rimeligere utgave har du asus P4p 8oo som er et 865 kort Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 8. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2003 Vel, ok. Det jeg har å velge mellom der jeg kjøper er: Asus P4C800-E DELUXE, Asus P4C800 DELUXE og Asus P4P800 DELUXE Så det må bli ett av disse tre. Pengene er forsåvidt ingen hindring (ikke når stabilitet står på spill), så om jeg må opp på et P4C800-E Deluxe for at ting skal funke, so be it. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Vel, ok. Det jeg har å velge mellom der jeg kjøper er: Asus P4C800-E DELUXE, Asus P4C800 DELUXE og Asus P4P800 DELUXE Så det må bli ett av disse tre. Pengene er forsåvidt ingen hindring (ikke når stabilitet står på spill), så om jeg må opp på et P4C800-E Deluxe for at ting skal funke, so be it. Som sagt P4P 800 er meget bra og stabilt, yter omtrent det samme som de andre men har kun PAT når minnet og cpu kjøres synkront. P4C 800 er det som har hatt mest trøbbel og har også en del "gammeldags" teknologi i forhold til de andre, P4C800-E er utvilsomt det beste av disse. Lykke til. Lenke til kommentar
laneZ Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Er veldig fornøyd med mitt ! Ikke noe stabilitets problemer her. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Er veldig fornøyd med mitt ! Ikke noe stabilitets problemer her. Det gjelder nok ikke alle kortene, men det er det av de tre nevnte som det har vert mye trøbbel med Lenke til kommentar
ragstian Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Hei. Har et P4C800-E Deluxe. Meget bra. Enda ikke hatt ett krasj - eller tegn til ustabilitet. Klokker en 2.4 til 2.66. Kortet er meget allsidig og takler fire s-ata og fire p-ata enheter, har 8-USB porter, Firewire on gigabit Lan. Kan anbefale dette kortet. Good Luck. Lenke til kommentar
jirre Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Jeg har både Asus P4p 800 Deluxe og Asus P4c 800 Deluxe. Men jeg er så fornøyd med mitt Asus P4P800 Deluxe at jeg kunnet brukt alle smilene, men nøyer meg kun med dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå