AnonymDiskusjon Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Noen som har gått på disse..? Anonymous poster hash: d543f...be0 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2014 De suger balle...Gikk rundt svimmel og kvalm i ei uke før jeg skylte alle pillene i dass, Anonymous poster hash: dccb6...1cb Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2014 De suger balle...Gikk rundt svimmel og kvalm i ei uke før jeg skylte alle pillene i dass, Anonymous poster hash: dccb6...1cb Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2014 De suger balle... Gikk rundt svimmel og kvalm i ei uke før jeg skylte alle pillene i dass, Anonymous poster hash: dccb6...1cb Aha, og hvor lenge tok du dem før du skylte alle i dass? Anonymous poster hash: d543f...be0 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2014 De suger balle... Gikk rundt svimmel og kvalm i ei uke før jeg skylte alle pillene i dass, Anonymous poster hash: dccb6...1cb Åh leste uke først nå jeg. Ventet på svar kjempelenge liksom, dumme meg. Bivirkninger varer i 2-3 uker da, så jeg skal prøve å stå i det. Anonymous poster hash: d543f...be0 Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Jeg har gått på 300mg Wellbutrin Retard i noen måneder nå, og jeg kan si at bivirkningene gir seg. Faktisk så betyr kraftige bivirkninger at medisinen virker kraftig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå