marx Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 husker ikke hvilken det er, skal kjøpe kabel nå!! :smile: Lenke til kommentar
marx Skrevet 8. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2003 er ikke helt sikker, jo det er da 6 :-? Lenke til kommentar
marx Skrevet 8. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2003 selfølgelig er det 4 :oops: Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 eh, det er vel sjeldent at man får 4 pins fw kontakter på enheter som ikke er bærbare? jeg mener de to siste kontaktene er jo strøm overføring...det er en 4 pin fw på min bærbare, men det er 6 pin på mitt hk iallefall...på den bracketen som fulgte med...2stk... Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 slike er det her også, de to pinnene som mangler er faktisk for strøm (har vært diskutert før) Men du burde ta en titt på kontakten og så på dimensjonen så ser du fort hva som er der. Sitter nå med en asusbrakett i hånda og kan si at på den store kontakten så er det 6 men på den lille firkantede er det 4 (det er den du putter i videokameraet.) Så da burde det hjelpe håper jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå