Smedsrud Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Turistbyrået sponser.I denne byen får alle gratis Internett Lenke til kommentar
Ananassaft Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Det er virkelig godt å høre! Å ikke kunne få tilgang til internett offentlig i japan var et stort provlem som turist Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Håper bare at byene jeg besøker mest nemlig Tokyo og Hiroshima også kan følge etter. Ellers må jeg bare kjøpe meg et lokalt simkort slik som sist. Tregt internett, men rimelig og greit. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 (endret) Ganske sprøtt at Internett har blitt en så viktig del av det å være turist Og før noen kverulerer så vet jeg at det handler om å få informasjon om steder, monumenter, navigering i byene, etc. Alikevel ganske sykt at dette har skjedd så raskt. Verden liker forandringer nå til dags, bare noen hundre år siden så ville disse tingene vært kjetteri Endret 5. februar 2014 av Dante's Inferno 2 Lenke til kommentar
Ooooj Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Ganske sprøtt at Internett har blitt en så viktig del av det å være turist Og før noen kverulerer så vet jeg at det handler om å få informasjon om steder, monumenter, navigering i byene, etc. Alikevel ganske sykt at dette har skjedd så raskt. Verden liker forandringer nå til dags, bare noen hundre år siden så ville disse tingene vært kjetteri Ganske sant, ferie for meg er nesten som en pause fra teknologien hjemme; PC, mobil, tv osv.... Man kan jo liksågodt sitte hjemme på dataen eller telfonen enn å betale store sumer for å sitte i syden med tregt internett å gjøre det. Verden har forandret seg sykt med teknologien. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå