Ida Oftebro Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Tapte rettssak mot Nokia.HTC må endre telefoner etter patent-tap Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 På verdensbasis har Nokia iverksatt 50 saker mot HTC.Og ingen ser at dette er et stort problem? Altså, patentsystemet... Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Hvis man bruker kommentarfeltene som kilde, vil jeg si at en ganske høy andel av diskusjonister ser at det er et problem. I tillegg har jeg lest at USA har to pågående prosjekter for å se på endringer med patentsystemet. Så noen ser det nok. Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 På verdensbasis har Nokia iverksatt 50 saker mot HTC.Og ingen ser at dette er et stort problem? Altså, patentsystemet... Patentsystemet i seg selv er ikke problematisk, det er faktisk veldig viktig for at man skal kunne beskytte egen inovasjon og teknologi man har brukt mye resurser på å utvikle. Problemet er at patentsystemet ikke fungerer etter sin hensikt, og man åpner for alt for generelle patenter og patenter på ting som ikke kan sies å være nyvinninger. Dette har ført til misbruk av systemet for å motarbeide konkurrenter fremfor å beskytte en investering. Nå har jeg ikke giddet å sette meg inn i akkurat disse sakene, men om dette er i sin tid nyskapende teknologi utviklet av Nokia mener jeg de er i sin fulle rett. Lenke til kommentar
MoLvII Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Årh! sånn kalender vil jeg ha! noen forslag til en kalender app som er like pen? Kan godt gå helt ut til kantene slik som htc sin. Lenke til kommentar
jzky Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Årh! sånn kalender vil jeg ha! noen forslag til en kalender app som er like pen? Kan godt gå helt ut til kantene slik som htc sin. https://play.google.com/store/apps/details?id=com.underwood.agenda.free slik som denne? Lenke til kommentar
MoLvII Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 (endret) Takk. Jeppz, og any.do sin cal. Den kunne jeg bla i også. Men ingen like flotte som på bilde :-( Endret 6. februar 2014 av MoLvII Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg