chubby_man Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Jeg kjøpte meg Sapphire 9500 128 mb! Dette kortet krever en ekstra strømplugg, noe det ikke er noe ledig av i min kasse så jeg tok disket-stasjonens! men når jeg skal starte maskinen så kommer det bare et blink og ingen ting starter! PS Jeg har elendig strømforsyning qtec 300 watt. Jeg har prøvd å koble ut cd brenneren og andre hardisken men det skjer bare det samme (kortet ble kjøpt brukt) Må jeg bytte strømforsyning eller kan det være noe annet? Lenke til kommentar
genesis Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 hva har dette med spill å gjøre? feilposting. passet diskett stasjonens plugg da? prøvd skjermkortet i en annen maskin? Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 samme skjedde med meg, kjøpte meg ny og sterkere strømforsyning. og pass på at den der agp kort klippen tingen under 3dkortet er klippet på Lenke til kommentar
TST Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Feilpostet. Passer i "skjermer, skjermkort". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg