AfterGlow Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Viste hvor bra Windows 8 er for designere – med OS X.Her gjør Dell tabben som fikk dem til å trekke reklamefilmen Lenke til kommentar
frodeskibrek Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Tabbe....Dell-pcer ville jeg aldri kjøpt uansett... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Endelig en ærlig reklame sier jeg bare! Lenke til kommentar
TomasF Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Endelig en ærlig reklame sier jeg bare! Du mener OSX fungerer best på Dell? 5 Lenke til kommentar
MatseMats Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Dette blir som den nokia reklamen der man kunne se speilbildet av hvordan de som filmet egentlig var i en bil eller noe. De forfalsket stabilitetsteknologi demoen dems i reklamen. Bra de trakk reklamen vertfall. Snakk om å drite seg ut! 5 Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 (endret) Endelig en ærlig reklame sier jeg bare! De bryter TOS til OS X så ikke spesielt ærlig spør du meg. The grants set forth in this License do not permit you to, and you agree not to, install, use or run the Apple Software on any non-Apple-branded computer, or to enable others to do so. Except as otherwise permitted by the terms of this License or otherwise licensed by Apple: (i) only one user may use the Apple Software at a time, and (ii) you may not make the Apple Software available over a network where it could be run or used by multiple computers at the same time. You may not rent, lease, lend, sell, redistribute or sublicense the Apple Software edit: la til hele greia Endret 5. februar 2014 av GeirGrusom Lenke til kommentar
mGrytbak Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 De bryter TOS til OS X så ikke spesielt ærlig spør du meg. De gjør vel strengt tatt ikke det. Jeg tror ikke de faktisk har kjørt OSX på denne maskinen, men heller lagt på bildet på skjermen i ettertid. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 De bryter TOS til OS X så ikke spesielt ærlig spør du meg. De gjør vel strengt tatt ikke det. Jeg tror ikke de faktisk har kjørt OSX på denne maskinen, men heller lagt på bildet på skjermen i ettertid. Indeed. Jeg som hadde blokkert flash, så så ikke videoen Lenke til kommentar
rockPaperScissors() Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Dell XPS er helt sikkert supre maskiner. Kunne godt tenke meg en slik, men med Linux. XPS Developer Edition kommer med Ubuntu. Lenke til kommentar
larsli Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Er vel neppe Dell som har laget reklamefilmen. Det gjøres vel av reklamebyråer, og de bruker som kjent mest Mac. Så de har nok bare brukt noen bilder de allerede hadde for å gjøre det så kjapt og enkelt som mulig. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Dell var bra før, når man kunne bygge sin egen laptop Nå er de jo på lik linje med alle andre produsenter og dermed ikke så interessant lengre Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Sikkert bevisst sabotasje fra et Overbevist iNdivid i reklamebyrået :B Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå