Gå til innhold

Utvikling av app og hjemmeside

Anbefalte innlegg

Hei!

Kunne noen her estimert hva det ville kostet å få profesjonelle folk til å lage en app som dette? Nå er dette bare rævva skisser, men jeg trenger en app med top notch design, nogle simpelt utseende, og god brukervennlighet etc. Jeg vil altså ha laget en veldig god app. Kan man gjøre kjøp hvor sum blir lagt direkte til telefonregningen? På menysiden kan dere tenke dere nogenlunde hvordan funksjonene vil fungere. Spør om dere lurer på noe!

I tillegg trengs en nettside ala denne, bare ikke med flash-funksjoner. Estimert kostnad? Eller blir dette altfor vagt? I såfall, gjerne bare si hva det koster å få laget en profesjonell hjemmeside.

Jeg har ingen peil på dette, så om dere bare kan gjøre meg litt klokere hadde jeg satt utrolig stor pris på det!

Det svarte rubrikken på bilde 3 er et popup-vindu btw!

post-198321-0-11782200-1391556324_thumb.jpg

post-198321-0-95603100-1391556330_thumb.jpg

post-198321-0-80295300-1391556342_thumb.jpg

Endret av jonastra
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+1523

Dersom du virkelig vil få laget denne appen og nettsiden, er det beste trolig å få et estimat direkte fra en profesjonell leverandør. Dette vil nok variere litt fra selskap til selskap i forbindelse med hva du trenger og hvilke behov du har.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Det er en god del ting som ikke kommer fram her ja, så det er nok for vagt til å si noe om kroner og øre. Generelt koster det fra null til hundre millioner trillioner å få utvilka en proff nettside, for å være helt nøyaktig.

Det jeg lurer mest på her er hvordan du har tenkt å adminsitrere innholdet i det som for meg ser ut som en slags nettbutikkapp.

Kan det tenkers at dette er laget fra før av, kanskje?

Du må også spesifisere hva du har tenkt bak de ullike funksjonene, hva er statistikk, hva er innstillinger osv. Og ikke minst, hva skal innholdet på denne nettsiden være? Jegk an ikke fransk så det eneste jeg skjønner er at du ikke ønsker flash ...

Lenke til kommentar

... Kan man gjøre kjøp hvor sum blir lagt direkte til telefonregningen? ...

Ja, det er mulig faktisk. Det kalles Direct Charge eller Direct Operator Billing. Telenor har gått sammen med de andre operatørene i Norge og gjør det nå mulig for "hvem som helst" å gjøre direct charge gjennom noe som kalles Strex (eller er det Streks).

Er du seriøs og har penger er det flere som kan lage dette for deg.

Vi i PSWinCom har faktisk implementert Direct Operator Billing-funksjonaliteten som Telenor-kunder finner og kan bruke i Google Play, i Microsoft Store og tilsvarende steder. Ganske stolt av den løsningen :)

Lenke til kommentar

Takker for svar. Har forhørt meg med div folk, men jeg vil ikke dele ideen, så uten at jeg har gitt konkrete planer så er det veldig vagt. De fleste sier fra 50k til 500k.

Har funnet ut at teleselskapene tar et ganske stort gebyr på slikt direkte trekk. Vet du om det er snakk om %-andeler eller en fast sum? Skulle veldig gjerne hørt nøyaktig hva dette gebyret normalt ligger på.

Lenke til kommentar

Har funnet ut at teleselskapene tar et ganske stort gebyr på slikt direkte trekk. Vet du om det er snakk om %-andeler eller en fast sum? Skulle veldig gjerne hørt nøyaktig hva dette gebyret normalt ligger på.

Som sagt går alle operatørene sammen om en løsning nå, så et vil være lik pris hos alle. Men dette er helt nytt, og jeg har ikke full oversikt over hva prisen blir. Du må i alle fall regne et sted mellom 5% og 10% transaksjonskostnad. I tillegg kommer vanligvis en mindre, fast månedsavgift.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...