Earendil Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Hvordan kan jeg få bedre resultat i 3DMark 03? Har allerede overklokket det til det sier "stopp" Har et ATI Radeon 9100 Atlantis. Bruker Redline til å overklokke det. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Du kan, tja.. kjøpe kraftigere skjermkort, kraftigere cpu, eller litt småfancy kjølesystemer (vann, peltier, Vapochill). Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 8. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2003 Kan kanskje det. Men nå har ikke jeg tenkt til å gjøre det. Derfor spør jeg om det er noen måter jeg kan fåt betydelig bedre resultater på enn å kjøpe nytt. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 hvis du bruker cat driverne kan du jo bytte til omega driverne, det skal jo gjøre susen. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 8. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2003 hvis du bruker cat driverne kan du jo bytte til omega driverne, det skal jo gjøre susen. Hvordan gjør jeg det da? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 laster de ned her og følger instruksjonene: http://www.omegacorner.com du vil få spørsmål om å innstalere hacet eller vanlig versjon uner instalering. Kan du data tar du hacket, er du helt fersk tar du vanlig. Gi tilbakemelding på om du fikk bedre resultat da:) Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 9. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2003 Fikk hundre poeng mer! Skal se om jeg klarer å få litt til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå