wolfman Skrevet 17. februar 2002 Del Skrevet 17. februar 2002 Noen som har dårlige erfaringer med Gainward kortene? Kjøpte meg akkurat komponenter til ny PC; Chieftec Dragon Midi tower blå Abit KR7A-133 Athlon XP 1700 Maxtor 60 Gig ATA-133 512 MB PC2100 DDR 266 mhz Audigy player .. gainward 460 3,8ns Alt funka fint helt til jeg prøvde å kjøre skjermkortet litt med 3dmark 2001. Så svartna PC-en og reset var stort sett eneste opsjon. Etter dette kunne jeg ikke engang prøve å installere noe på maskin uten heng. Satte inn det gamle Radeon 7200 kortet mitt, frisk som en fisk. Har jeg bare hatt uflaks med kortet mitt og kan trygt vente på å få et nytt likt et eller bør jeg prøve å få et annet? thnx Lenke til kommentar
Stratos Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 De fleste som kjøper Gainward blir fornøyd. Mitt GF3 Ti 200 Kjører på 240/530 med standard kjøling helt stabilt. Spiller jeg _lenge_ når det er varmt i rommet, hender det at det kommer noen snodige artifacts, men jeg spiller vanligvis ikke mer en et par timer. Og hvis jeg gjør det, kan jeg bare klokke ned noen MHz, så er det bra.. Lenke til kommentar
HomseIvan Skrevet 23. februar 2002 Del Skrevet 23. februar 2002 [ Denne Melding var redigert av: SirHartge på 2002-02-24 08:03 ] Lenke til kommentar
serok Skrevet 1. mars 2002 Del Skrevet 1. mars 2002 vis du bruker win xp så instaler formater hd instalere win på nytt og IKKE BRUK MEDSENT drivercd med eksperttool!! det fungerer ikke på direct 8,1 dette fungerte for meg. er ikke sikker på om dette er løsningen for deg men det er no et forslag.. lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå