snAbb69 Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Kjøpte meg nettopp Klipsch RF-62 Mk1 på komplett, til 2990 kroner. Fekk ein Pioneer VSX-516 gratis. Er den god nok til å driva disse høgtalarane? Eller treng eg eventuelt ein effektforsterkar? Link til Klipsch: http://www.komplett.no/klipsch-rf-62-mk1-sortgulvstende-1-par/783144 Link til Pioneer: http://www.pioneer.eu/no/products/archive/VSX-516-K/page.html Har og tenkt å kjøpa inn ein subwoofer etter kvart og, vil denna forsterkaren vera god nok? Er ganske fersk innen detta, så har egentlig null peiling.. Takk for svar! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 (endret) Den er nok kraftig nok. Klipsch er veldig lettdrevne høyttalere. Om det er en god match kan jeg ikke uttale meg om. Endret 5. februar 2014 av PatSharpX Lenke til kommentar
snAbb69 Skrevet 5. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2014 Ok, takk for svar. Er litt usikker på dette her med subwoofer, men går ut i frå at dei kjem med eigen strømforsyning? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Det vanlige er aktive subwoofere, så de har da innebygget forsterker med strømforsyning ja. Bare en signalkabel fra pre-out på forsterkeren inn i subwooferen. Er ikke sikkert du har behov for sub, men det finner du nok ut etter hvert. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Den er god nok til og levere lyd ja, men den tar absolutt ikke ut potensialet i høyttalerene. Lenke til kommentar
peugeot xps12 Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 pioneer på klipcsh blir helt OK, lyden vil bli litt vell mye skarp, ville heller kjøpt marantz på klipsch eller yamaha eller sherbourn eff. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå