Matryoshka Doll Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 hei, skal kjøpe meg atv, dessevere er den litt lagt vekke, så jeg vil ikkje kjøre å hente den. ps: ligger halveis i deler. lurte på om noken kunne hjelpe med, har sett på ulike fraktselskat(skjønner ingen ting). Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 hvor stor er den? kan du ikke bare slenge den på en henger og kjøre den hjem? Lenke til kommentar
Matryoshka Doll Skrevet 4. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2014 blir litt lagt dra fra ålesund til haugesund og tilbake. slenger med et bilde pluss henger Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Hvis dere har bil med hengerfeste så kan dere leie en henger på statoil og frakte den hjem, evt lån en bil med henger. Lenke til kommentar
Matryoshka Doll Skrevet 4. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2014 har henger, så det er ikke noe problem. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Da er det vel bare og slenge den på hengern og kjøre da? Lenke til kommentar
Matryoshka Doll Skrevet 4. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2014 jo, men det blir for langt for min sinn del. så lurte på om noen viste om en plass hvor jeg kunne frakte billig og bra? Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Ifølge naf sin ruteplanlegger tar det 10timer ser jeg... Tviler på at det finnes noen bra og billig måte å få fraktet den på. Tror du burde finne deg en annen atv, evt se på turen som en roadtrip Lenke til kommentar
Matryoshka Doll Skrevet 4. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2014 har lest om noen som har fraktet med godstog og slike ting for 1k-2k. noen som vet noe om det? Lenke til kommentar
srbz Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 (endret) Hjelper vel dårlig når det ikke er jernbane i nærheten av verken Ålesund eller Haugesund? edit: Sjekk ut https://www.easybring.com/ Endret 4. februar 2014 av srbz Lenke til kommentar
Matryoshka Doll Skrevet 5. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2014 [quote name="srbz" post="21384685" timetenkte mer på trailer eller båt. Easybring er de privatpersoner som kjører? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 easybring er privatpersoner ja. det enkleste og rimeligste er nok bare å sette seg i bilen og gjøre det selv. kan ikke tenke meg noe rederi som gjør den type jobb lenger i norge, her på østlandet er det hvertfall ingen som driver på med det. når det kommer til lastebil så får du jo høre med noen lokale transportører, men det er helt garantert ikke billig det heller med mindre du kjenner en eller flere av sjåførene. Lenke til kommentar
Matryoshka Doll Skrevet 5. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2014 OK. Da får vi se. Men hvordan virker easybring Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå