jronbeck Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Hver gang jeg sitter på pc-en starter den seg pluttselig på nytt. Ikke noen forvarsel eller noe får jeg først. Maskinen skrur seg ikke helt av, men starter windows på nytt. Når jeg spiller stopper spillet etter et par minutter og går ut til skrive bordet hvor jeg får en general default melding på skjermkortet. Hva er galt? Er skjermkortet defekt eller HK eller CPU defekt Pc-en min: Abit IC7-G WD raptor og WD caviar 120GB corsair 2x512MB XMS3500 Asus V9950 GF FX5900 ULTRA P4 3.0GHz Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Kan være noen form for driverkonflikter. Sjekk du. Har hatt noe av det samme problemet før, men det forsvant etter en format c: Lenke til kommentar
jronbeck Skrevet 8. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2003 formaterte du harddisken din eller hva burde jeg bruke win xp eller har det ingen ting å si Lenke til kommentar
Tim Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 LEg inn nye drivere for skjermkortet, trenger ikke være noen nyere enn de du har nå bare det er noen andre. Prøv eventuelt å bytte skjermoppløsning. Sjekk om om CPU blir for varm.. OVerklokker du skjermkoret? Isåfalt, klokk ned! Lenke til kommentar
Tim Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 FOrresten, XP har ingen ting med saken å gjøre:P Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 FOrresten, XP har ingen ting med saken å gjøre:P Selv om jeg hater XP Lenke til kommentar
Doc Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Ikke slå av on chip raid på HK. Min kaster meg stadig ut hvis denne er skrudd av. Rimelig likt oppsett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå