siimen Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Hey, prøvde å bruke HDMI`en på motherboardet , men fikk ikke no signal på tven. Så eg lurer på om det er mulig, og i så fall kva må eg gjere? Info: CPU : http://www.komplett.no/intel-core-i5-4440/794261?CKS=PCW MotherBorad :http://www.komplett.no/msi-b85m-e45-socket-1150/794115?CKS=PCW Graffikprosessor : GeForce GTX 650 Ti Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Bruk utgangene på grafikkprosessoren og ikke hovedkortet. Har du kun DVI må du kjøpe en overgang fra DVI til HDMI. Lenke til kommentar
siimen Skrevet 4. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2014 Bruk utgangene på grafikkprosessoren og ikke hovedkortet. Har du kun DVI må du kjøpe en overgang fra DVI til HDMI. ok, nei har vga, mini-hdmi og DVI på grafikkprosessoren Lenke til kommentar
Faller Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Da ville jeg enten kjøpt en mini-HDMI. DA kan du fortsatt få overført lyd og bilde. Skal du bare overføre bilkde kan du velge mellom DVI-HDMIovergang eller mini-hdmi. Mvh Faller Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 (endret) Da blir du nok nødt til å skaffe en overgang. Skjermutgangene på hovedkortet kan kun brukes sammen med den intergrerte GPU løsningen. Faller: DVI kontakter sender også lyd dersom du bruker overgang til HDMI. Ofte når skjermkortprodusenter benytter DVI porter på sine produkter er minst en av disse laget for å overføre lyd. Jeg bruker DVI->HDMI til TV-en min og får overført lyden samtidig. (Nvidia GTX 780) Endret 4. februar 2014 av Thor. Lenke til kommentar
Faller Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Faller: DVI kontakter sender også lyd dersom du bruker overgang til HDMI. Ofte når skjermkortprodusenter benytter DVI porter på sine produkter er minst en av disse laget for å overføre lyd. Jeg bruker DVI->HDMI til TV-en min og får overført lyden samtidig. (Nvidia GTX 780) Ah, det har jeg ikke fått med meg. Takk for oppdateringen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå