MartinF Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Jobber igjen jeg, såklart, men skal ha sumo på PCen, så får vi se hva jeg får med meg... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 (endret) Arsenal team: Szczesny, Sagna, Mertesacker, Koscielny, Monreal, Wilshere, Arteta, Oxlade-Chamberlain, Cazorla, Ozil, Giroud Arsenal subs: Fabianski, Jenkinson, Gibbs, Rosicky, Gnabry, Podolski, Bendtner -- Monreal fra start igjen. Er ikke Gibbs klar enda? Artig med Wilshere i startelleveren, kan bli en morsom kamp dette! Endret 8. februar 2014 av MartinF Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Skal ikke klage på det laget der. Gibbs var småskadet mot Palace, men Monreal mot Sterling kan bli stygt. Lenke til kommentar
Cair Paravel Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Mignolet, Flanagan, Cissokho, Toure, Skrtel, Gerrard, Henderson, Sterling, Coutinho, Suarez, Sturridge Subs: Jones, Kelly, Ibe, Moses, Aspas, Allen, Alberto Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Hva skjer med Gibbs? Viktig at Monreal leverer idag. Kommer sikkert til å få kjørt seg. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Hva skjer med Gibbs? Viktig at Monreal leverer idag. Kommer sikkert til å få kjørt seg. Sliter med en leggskade. Hadde nok startet i dag hvis han var 100% fit. Det som uroer meg er at Vermaelen fortsatt er ute og at det ikke kommer en eneste skadeoppdatering på Arsenal.com eller lignende. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Er det bare hos meg Sumo ikke kjører på full bit rate (står på auto)? Får flere "firkanter" i bildet. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Slår meg hvor svak backrekke Liverpool kjører. Bør være muligheter for Arsenal. Tror vi for en kamp med en del mål. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Veldig offensivt liverpool-lag. Kan bli tøft å stoppe Özil, Oxlade-Chamberlain og Cazorla. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Ikkje noe problem med sumo her, men kommer vel når kampen starter Lenke til kommentar
3ises Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Liker laget! Synd Gibbs ikke er 100 % fit. Lykke til, alle sammen! Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Ikke noe problem med Sumo så langt, men det ligger vel i korta at den kommer til å bryte sammen i løpet av OL. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Gleder meg til kamp! Kan fort bli en del mål her tror jeg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Har ingen god følelse foran kampen Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 8. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2014 Har blitt litt for mye av "SMILET" i det siste, håper vi kan gjøre noe med det idag. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Ikke mye selvtillit jeg heller, skulle gjerne hatt forsvar+ Lucas i denne kampen. Dette er vår tredje hjemmekamp mot et topplag. Den første endte 1-0 mot United, og den andre 4-0 mot Everton. Veldig viktig at vi fortsetter å vinne disse storoppgjørene på Anfield. Ææææh, det begynner snart. YNWA Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Hverken gruer meg eller er nervøs. Jeg veit det blir tap på oss allikevel. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Comed on lads, bring on the funk, bring on the noise!YNWA! Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 (endret) En utrolig viktig kamp for Arsenal. Viktig å få selvtillit og god flyt når vi nå tar fatt på det vanskelige og harde kampprogrammet. Hadde vært fantastisk hvis arsenal vant komfortabel, men det er for mye å håpe på. Sier er det viktigste! COYG!! Endret 8. februar 2014 av -Lasse Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Dette blir tap. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå