oOF Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Nei fysjda, jeg vil helt ikke se noen av dem mot Liverpool. Wenger har hatt greit tak på Liverpool de siste årene og jeg tror ikke det stopper etter denne kampen dessverre. Frykter at Özil og gjengen kommer til å herje på midtbanen. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Fun fact: vi har ikke tapt på Anfield i ligasammenheng siden mars 2007. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Det er en fact, det er ikke en fun fact .... Jeg husker enda med gru 4-4 kampen. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Det blir som vanlig i denne kampen: Heia, Arsenal! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Fun fact: vi har ikke tapt på Anfield i ligasammenheng siden mars 2007. PETER COUCH! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Blir nok ett poeng til Brightside der Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Uenig, Arshavin skaffet uavgjort, Peter Crouch skaffet 3 poeng. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Uenig, Arshavin skaffet uavgjort, Peter Crouch skaffet 3 poeng.Hmm sant nok. Men den lille tiden Arsjavin var på topp, så var han bedre enn Crouch på sitt beste. IMO. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Jeg er så jævlig hypp på en storseier med mange Suarez-mål, gjerne en reprise av Spurs-kampen. Redd det blir tap, som det så ofte har blitt mot storlagene under BR. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Tipper vi starter med noe slikt .......................................Mignolet...................................... Flanagan..............Skrtel...............Kolo.............Cissokho ........................................Gerrard...................................... ...................Henderson.......................Allen........................ ...............Sterling............Sturridge...........Suarez............... Dat defence... Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Gud som jeg hater forsvaret vårt, tenk at vi ikke brukte overgangsvinduet til å hente en back! Det er mange som skal ha en god kamp om vi skal vinne i morgen. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Alle kommer til å ha en knallkamp og vi vinner 3-0! (får mer og mer tro så jeg har gått bort fra 4-4..) Lenke til kommentar
3ises Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Flaut om vi ikke klarer å utnytte det dårlige forsvaret til Pool. En spiller som Walcott og Ramsey hadde vært gull verdt i denne kampen. Kommer til å bli flust av bakrom. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 3-1. Gerrard x2, Sturridge og Ozil. Lenke til kommentar
wampster Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Med forsvaret vårt er jeg mer enn fornøyd med uavgjort hjemme mot arsenal. håpet er jo seier, men da må Suarez/Sturridge ha dagen og levere skikkelig, for mål imot blir det helt sikkert. Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Får ikke med meg kampen. Der gikk den helgen i vasken... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå