Gå til innhold

Kamptråd: Liverpool - Arsenal


Colin.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Taktikk". Det er et fint ord som du kan lese om her, Benbjo:

 

http://no.wikipedia.org/wiki/Taktikk_(sport)

 

Det er litt pussig, men det virker som ulike lag utøver ulike taktikker og kvaliteter. Dermed må du ikke ta for gitt at man skal score mer mot dårlige lag enn mot gode lag.

Det var rett ræva som feis som hyler på et forum hver gang chelsea parkerer bussen. Jeg kan godt fortelle deg at Arsenal har også parkert bussen denne sesongen.

 

Jeg liker å svare sliker personer som deg som er bare ute etter oppmerksomhet, men du er så flink til å provosere med dobbel moralen din.

Endret av infinety
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Uenig. :)

 

Så du mener det er større sannsynlighet for at et halveis-godt lag skal slå 9 mål margin seier rekorden til United i 1995 med hele 4 mål mot et av PLs gjerrigste lag (sett på mål sluppet inn) og beste forsvar denne sesongen, enn at Arsenal, som bare har tapt 3 ganger denne sesongen og har bare Liverpool, Chelsea og Everton blant topplagene på bortebane igjen og i tillegg nesten bare kamper i London igjen, skal gå ubeseiret resten av PL sesongen? Attpåtil at Arsenal også scorer nøyaktig 2 mål i tillegg. Her er det noe som skurrer. Gjerne fortell meg hvilke kamper vi har igjen som er garanterte tap, for det er ihvetfall ikke Liverpool, City, Chelsea eller United.

Lenke til kommentar

 

Uenig. :)

 

Så du mener det er større sannsynlighet for at et halveis-godt lag skal slå 9 mål margin seier rekorden til United i 1995 med hele 4 mål mot et av PLs gjerrigste lag (sett på mål sluppet inn) og beste forsvar denne sesongen, enn at Arsenal, som bare har tapt 3 ganger denne sesongen og har bare Liverpool, Chelsea og Everton blant topplagene på bortebane igjen og i tillegg nesten bare kamper i London igjen, skal gå ubeseiret resten av PL sesongen? Attpåtil at Arsenal også scorer nøyaktig 2 mål i tillegg. Her er det noe som skurrer. Gjerne fortell meg hvilke kamper vi har igjen som er garanterte tap, for det er ihvetfall ikke Liverpool, City, Chelsea eller United.

 

 

Tar vi mer enn 3 poeng på de kampene der skal vi være meget, meget godt fornøyde

Lenke til kommentar

 

 

Uenig. :)

 

Så du mener det er større sannsynlighet for at et halveis-godt lag skal slå 9 mål margin seier rekorden til United i 1995 med hele 4 mål mot et av PLs gjerrigste lag (sett på mål sluppet inn) og beste forsvar denne sesongen, enn at Arsenal, som bare har tapt 3 ganger denne sesongen og har bare Liverpool, Chelsea og Everton blant topplagene på bortebane igjen og i tillegg nesten bare kamper i London igjen, skal gå ubeseiret resten av PL sesongen? Attpåtil at Arsenal også scorer nøyaktig 2 mål i tillegg. Her er det noe som skurrer. Gjerne fortell meg hvilke kamper vi har igjen som er garanterte tap, for det er ihvetfall ikke Liverpool, City, Chelsea eller United.

 

 

Tar vi mer enn 3 poeng på de kampene der skal vi være meget, meget godt fornøyde

 

 

Vær forberedt på å bli meget, meget godt fornøyd.

Lenke til kommentar

 

 

 

Uenig. :)

 

Så du mener det er større sannsynlighet for at et halveis-godt lag skal slå 9 mål margin seier rekorden til United i 1995 med hele 4 mål mot et av PLs gjerrigste lag (sett på mål sluppet inn) og beste forsvar denne sesongen, enn at Arsenal, som bare har tapt 3 ganger denne sesongen og har bare Liverpool, Chelsea og Everton blant topplagene på bortebane igjen og i tillegg nesten bare kamper i London igjen, skal gå ubeseiret resten av PL sesongen? Attpåtil at Arsenal også scorer nøyaktig 2 mål i tillegg. Her er det noe som skurrer. Gjerne fortell meg hvilke kamper vi har igjen som er garanterte tap, for det er ihvetfall ikke Liverpool, City, Chelsea eller United.

 

 

Tar vi mer enn 3 poeng på de kampene der skal vi være meget, meget godt fornøyde

 

 

Vær forberedt på å bli meget, meget godt fornøyd.

 

 

Det kan godt være det. Jeg tipper 2 poeng. Mot Liverpool og United. Kan godt være det blir 4 poeng (aka seier mot en av de). Hadde vi ikke vært så skadeutsatt så kanskje jeg ville tippet 6 på de 4 kampene. Chelsea på brua er hvertfall 100% tap. City hjemme kan vi muligens ta poeng mot, men da må vi har en god dag, og City en elendig dag.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

 

 

 

Uenig. :)

 

Så du mener det er større sannsynlighet for at et halveis-godt lag skal slå 9 mål margin seier rekorden til United i 1995 med hele 4 mål mot et av PLs gjerrigste lag (sett på mål sluppet inn) og beste forsvar denne sesongen, enn at Arsenal, som bare har tapt 3 ganger denne sesongen og har bare Liverpool, Chelsea og Everton blant topplagene på bortebane igjen og i tillegg nesten bare kamper i London igjen, skal gå ubeseiret resten av PL sesongen? Attpåtil at Arsenal også scorer nøyaktig 2 mål i tillegg. Her er det noe som skurrer. Gjerne fortell meg hvilke kamper vi har igjen som er garanterte tap, for det er ihvetfall ikke Liverpool, City, Chelsea eller United.

 

 

Tar vi mer enn 3 poeng på de kampene der skal vi være meget, meget godt fornøyde

 

 

Vær forberedt på å bli meget, meget godt fornøyd.

 

Og du kan forberede deg til å bli meget meget skuffet.

Lenke til kommentar

Blir spennende om Rodgers starter med Allen. Isåfall ryker nok Coutinho ut av laget.

 

Henderson - Gerrard - Allen

Suarez - Sturridge - Sterling

 

Den lineupen kan bidra til både å kontrollere midten, demme opp og score de målene vi trenger. Da har vi til og med noe offensivt krutt å sette inn.

 

Tipper det blir en jevn match med flere mål, 2-2, 2-1, 1-2, 3-2 er resultat linja jeg legger meg på. Ergo bare å spille over 1,5 mål mtp odds.

Endret av YNWA32
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vil se dette laget:

 

Szczesny

Sagna - Mertesacker - Koscielny - Gibbs

Arteta - Rosicky

Chambo - Özil - Cazorla

Giroud

Liker veldig godt Chambo sentralt, men Rosicky er bedre til å presse og å holde på ballen, noe som blir viktig her. Dessuten vil jeg gjerne se ham utfordre Cissokho og slå innlegg mot Giroud. Håper inderlig at Gibbs starter i stedet for Monreal. Tror ikke sistnevnte kan håndtere farten til Sterling, og Gibbsy er en mye bedre kontringsspiller. Pleier ofte å storspille mot tøff motstand.

 

Tror vi vinner 2-0 etter mål av Giroud og Cazorla.

 

Edit: Tror forresten at vi kommer til å vise hvor gode vi faktisk er på lørdag. I det siste har det nesten virket som om vi holder litt tilbake, siden vi uansett er sikre på seier (noe som straffet seg mot Southampton). Her vet vi at vi møter skikkelig motstand, og kommer forhåpentligvis til å sette inn et ekstra gir eller to. Spår at Özil kommer til å få sin foreløpig beste kamp i rødt og hvitt.

Endret av Le Professeur
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vil se dette laget:

 

 

Szczesny

Sagna - Mertesacker - Koscielny - Gibbs

Arteta - Rosicky

Chambo - Özil - Cazorla

Giroud

Liker veldig godt Chambo sentralt, men Rosicky er bedre til å presse og å holde på ballen, noe som blir viktig her. Dessuten vil jeg gjerne se ham utfordre Cissokho og slå innlegg mot Giroud. Håper inderlig at Gibbs starter i stedet for Monreal. Tror ikke sistnevnte kan håndtere farten til Sterling, og Gibbsy er en mye bedre kontringsspiller. Pleier ofte å storspille mot tøff motstand.

Bra midtbane som du sier, Chambo, Arto, Roscko, Cazo og Ozilo skal bli en bra test for Henderson-Gerrard-Allen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...