Kverulantus Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Du er glad i å gå til personlig angrep og kalle meg ting. Men i bunn og grunn gjør ikke det saken bedre for deg. Jeg skal gå så langt å si at du er en skam for Arsenalfansen her på forumet. Vi kan godt avslutte dette nå, og jeg skal også vurdere å slutte med å svare postene dine så du ikke får oppmerksomheten som du tenkelig er ute etter. Du er jo likedan, så i så fall passer dere godt sammen. No offence. 1 Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Dette gidder jeg ikke se. Kall meg gjerne medgangsupporter, men jeg har bedre ting å gjøre enn å sitte å se at vi blir pisset på i 90 minutter. Kampen er allerede tapt. Står du ikke bak laget i motgang kan du fuckings glemme å heie når vi seirer jævla medgangssupporter. Du er glad i å gå til personlig angrep og kalle meg ting. Men i bunn og grunn gjør ikke det saken bedre for deg. Jeg skal gå så langt å si at du er en skam for Arsenalfansen her på forumet. Vi kan godt avslutte dette nå, og jeg skal også vurdere å slutte med å svare postene dine så du ikke får oppmerksomheten som du tenkelig er ute etter. Du er jo likedan, så i så fall passer dere godt sammen. No offence. Nei, er ikke enig. Men, OK. 1 Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Moro når Cleverly og Downing kaller hverandre dårlig og hevder de selv er best. Litt rart for Suarez, Messi, Ronaldo og Zlatan som står å ser på med lure smil om munnen Lenke til kommentar
oOF Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Sitter her og ser kampen i reprise på Sumo nå og det skuddet til Suarez som går i jernverket er noe av det villeste jeg har sett på lang, lang tid. Det fortjente å gå i mål. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Ikke villere enn Giroud sitt skudd mot Everton. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Bollen spiste jeg under matchen. Deilig! Jajajaja, dere spilte bra idag woho bra du spiste bollen idag, den blir tørr over natten Jammen smakte ikke den bollen godt i dag også. Alle 5 faktisk! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 (endret) Bollen spiste jeg under matchen. Deilig!Jajajaja, dere spilte bra idag woho bra du spiste bollen idag, den blir tørr over natten Jammen smakte ikke den bollen godt i dag også. Alle 5 faktisk! Fatty. Endret 9. februar 2014 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 På tide at Arsenal fikk et kort og, så folk ikke tror Webb er helt i lomma deres... Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 På tide at Arsenal fikk et kort og, så folk ikke tror Webb er helt i lomma deres... Feil kamptråd 1 Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Syntes det var lite aktivitet Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1567504&page=8&do=findComment&comment=21418531 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå