Espp Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Er det kommet et sammendrag av kampen noen steder? Gidder ikke se ett og ett mål hos sumo Lenke til kommentar
G27 Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 men her røk nok gullet for våres del. Det gullet har dere aldri hatt sjanse til å få uansett, men det er jo flott å se at du begynner å få bena plantet på jorden. 4 Lenke til kommentar
Populært innlegg Hugol Skrevet 8. februar 2014 Populært innlegg Del Skrevet 8. februar 2014 23 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Haha, knis Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Det gullet har dere aldri hatt sjanse til å få uansett, men det er jo flott å se at du begynner å få bena plantet på jorden. Det har ikke dere heller, så det er jo en liten trøst. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 men her røk nok gullet for våres del. Det gullet har dere aldri hatt sjanse til å få uansett, men det er jo flott å se at du begynner å få bena plantet på jorden. Morsomt at United fansen ikke klarer å komme med bedre stikk enn at laget våres var ræva når laget deres har vært definisjonen på elendig denne sesongen. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 (endret) Godt å se at dobbelt moralen til Mr.Bullshit ikke er forsvunnet. Vi er helt hjernedøde idag, og hvor var mentaliteten i laget? Arteta henter faen ikke ballen engang etter straffen dette sier alt. Wenger, hvor er endringene? er det mange som kommenterer og det lurer faen meg jeg også på. Men de som sier vi ikke har sjangsen til å vinne ligaen bare pågrunn av tapet i dag kan ta seg en bolle. Endret 8. februar 2014 av infinety Lenke til kommentar
indahla Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Bollen spiste jeg under matchen. Deilig! Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Bollen spiste jeg under matchen. Deilig! Jajajaja, dere spilte bra idag woho bra du spiste bollen idag, den blir tørr over natten Lenke til kommentar
Populært innlegg #Kroenkeout Skrevet 8. februar 2014 Populært innlegg Del Skrevet 8. februar 2014 Dette gidder jeg ikke se. Kall meg gjerne medgangsupporter, men jeg har bedre ting å gjøre enn å sitte å se at vi blir pisset på i 90 minutter. Kampen er allerede tapt. Står du ikke bak laget i motgang kan du fuckings glemme å heie når vi seirer jævla medgangssupporter. 24 Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 (endret) Klasse Infinety! Endret 8. februar 2014 av Tkse Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Dette gidder jeg ikke se. Kall meg gjerne medgangsupporter, men jeg har bedre ting å gjøre enn å sitte å se at vi blir pisset på i 90 minutter. Kampen er allerede tapt. Står du ikke bak laget i motgang kan du fuckings glemme å heie når vi seirer jævla medgangssupporter. Hør her lille, søte amøbe. Om jeg ikke ser på kampen betyr det ikke at jeg ikke støtter laget. Jeg har som sagt bedre ting å gjøre på enn å sitte å se på at favorittlaget mitt blir regelrett voldtatt i 90 minutter. Utifra logikken din så er du en medgangsupporter neste gang du ikke ser på en Arsenalkamp. Enten du liker det eller ikke så skal jeg heie når vi seirer, og furte når vi taper. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 En kjip dag for Wenger på jobben i dag... 3 Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Tull og vas. Jeg var på deltidsjobb på en sportbutikk og fikk låne en kompis sin tv2 sumo slik at jeg fikk bruke kassa pcen til å se kampen. Fotballsupporter - du vet ikke hva det er. Du starter å se en kamp, men kviner deg for å se resten bare fordi vi er på god vei mot tap. fy faen for en overtramp for god supporterånd. 3 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Wow, du er rebelsk og tøff som ser på fotballkamp i arbeidstiden! Jeg gleder meg allerede til å skru av neste Arsenal kamp når vi taper. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Du er glad i å gå til personlig angrep og kalle meg ting. Men i bunn og grunn gjør ikke det saken bedre for deg. Jeg skal gå så langt å si at du er en skam for Arsenalfansen her på forumet.Vi kan godt avslutte dette nå, og jeg skal også vurdere å slutte med å svare postene dine så du ikke får oppmerksomheten som du tenkelig er ute etter. 4 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Du er glad i å gå til personlig angrep og kalle meg ting. Men i bunn og grunn gjør ikke det saken bedre for deg. Jeg skal gå så langt å si at du er en skam for Arsenalfansen her på forumet. Hykler? Vi kan godt avslutte dette nå, og jeg skal også vurdere å slutte med å svare postene dine så du ikke får oppmerksomheten som du tenkelig er ute etter. Det kan vi godt. Hva er du egentlig ute etter? Jeg kommer ikke til å slutte å gjøre det jeg gjør bare fordi du sier det. Neste gang jeg skrur av en kamp skal jeg ha deg i tankene og hvor mye du irriterer deg over at du ikke kan gjøre noe med det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Faen så vi ble pissa på. Glad jeg var på jobb. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Så du ikke kampen?! Medgangssupporter ass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå