Gå til innhold

Kamptråd: Liverpool - Arsenal

Colin.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

men her røk nok gullet for våres del.

Det gullet har dere aldri hatt sjanse til å få uansett, men det er jo flott å se at du begynner å få bena plantet på jorden.

Morsomt at United fansen ikke klarer å komme med bedre stikk enn at laget våres var ræva når laget deres har vært definisjonen på elendig denne sesongen. :roll:

Lenke til kommentar

Godt å se at dobbelt moralen til Mr.Bullshit ikke er forsvunnet. Vi er helt hjernedøde idag, og hvor var mentaliteten i laget? Arteta henter faen ikke ballen engang etter straffen dette sier alt. Wenger, hvor er endringene? er det mange som kommenterer og det lurer faen meg jeg også på. Men de som sier vi ikke har sjangsen til å vinne ligaen bare pågrunn av tapet i dag kan ta seg en bolle.

Endret av infinety
Lenke til kommentar

Dette gidder jeg ikke se. Kall meg gjerne medgangsupporter, men jeg har bedre ting å gjøre enn å sitte å se at vi blir pisset på i 90 minutter. Kampen er allerede tapt.

Står du ikke bak laget i motgang kan du fuckings glemme å heie når vi seirer jævla medgangssupporter.

Hør her lille, søte amøbe. Om jeg ikke ser på kampen betyr det ikke at jeg ikke støtter laget. Jeg har som sagt bedre ting å gjøre på enn å sitte å se på at favorittlaget mitt blir regelrett voldtatt i 90 minutter. Utifra logikken din så er du en medgangsupporter neste gang du ikke ser på en Arsenalkamp.

Enten du liker det eller ikke så skal jeg heie når vi seirer, og furte når vi taper.

Lenke til kommentar

Tull og vas. Jeg var på deltidsjobb på en sportbutikk og fikk låne en kompis sin tv2 sumo slik at jeg fikk bruke kassa pcen til å se kampen. Fotballsupporter - du vet ikke hva det er. Du starter å se en kamp, men kviner deg for å se resten bare fordi vi er på god vei mot tap. fy faen for en overtramp for god supporterånd.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Du er glad i å gå til personlig angrep og kalle meg ting. Men i bunn og grunn gjør ikke det saken bedre for deg. Jeg skal gå så langt å si at du er en skam for Arsenalfansen her på forumet.

Vi kan godt avslutte dette nå, og jeg skal også vurdere å slutte med å svare postene dine så du ikke får oppmerksomheten som du tenkelig er ute etter.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Du er glad i å gå til personlig angrep og kalle meg ting. Men i bunn og grunn gjør ikke det saken bedre for deg. Jeg skal gå så langt å si at du er en skam for Arsenalfansen her på forumet.

Hykler? :hmm:

Vi kan godt avslutte dette nå, og jeg skal også vurdere å slutte med å svare postene dine så du ikke får oppmerksomheten som du tenkelig er ute etter.

Det kan vi godt. Hva er du egentlig ute etter? Jeg kommer ikke til å slutte å gjøre det jeg gjør bare fordi du sier det. Neste gang jeg skrur av en kamp skal jeg ha deg i tankene og hvor mye du irriterer deg over at du ikke kan gjøre noe med det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...