The Doctor Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Bare å heise det hvite flagget, Wenger. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Gratulerer til alle Liverpool-fans med dagens strålende seier. Dere får nyte denne, for denne har dere absolutt fortjent! Håper dere tar en CL-plass, og det fortjener dere. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 (endret) Rette tidspunkt for stortap dette her, ja. Denne kampen er bare å glemme med en gang. Stryk til hele gjengen. Kleint at det måtte en straffe til for at vi i det hele tatt skulle klare å score mot et så skadepreget forsvar. Heia sjokktap for både Chelsea og City, men her røk nok gullet for våres del. Gratulerer til Liverpool. Fullt fortjent. Første 20 minuttene var uvirkelig gode fra de sin side. Håper for all del dere tar CL-plassen forran United. Endret 8. februar 2014 av Mr. Brightside Lenke til kommentar
edge Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Hoho. Hadde vært kronen på verket med Cissokho-gåll på slutten der Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Rette tidspunkt for stortap dette her, ja. Denne kampen er bare å glemme med en gang. Stryk til hele gjengen. Kleint at det måtte en straffe til for at vi i det hele tatt skulle klare å score mot et så skadepreget forsvar. Heia sjokktap for både Chelsea og City, men her røk nok gullet for våres del. Hvordan kan du bli super pessimist etter en kamp? Du har påstått i 23 runder nå at dere har ligaens beste keeper og ligaens beste forsvar? Dere parkerer aldri bussen og dere spiller alltid bra fotball. 1 Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Helt grei start på dagen. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Rette tidspunkt for stortap dette her, ja. Denne kampen er bare å glemme med en gang. Stryk til hele gjengen. Kleint at det måtte en straffe til for at vi i det hele tatt skulle klare å score mot et så skadepreget forsvar. Heia sjokktap for både Chelsea og City, men her røk nok gullet for våres del. Hvordan kan du bli super pessimist etter en kamp? Du har påstått i 23 runder nå at dere har ligaens beste keeper og ligaens beste forsvar? Dere parkerer aldri bussen og dere spiller alltid bra fotball. Jeg er ikke super pessimist. Jeg er irritert og skuffet. Jeg har alltid sagt at gullet står mellom Arsenal og City, og når vi taper poeng på slike kamper vi burde vunnet ser det mørkt ut. City kommer ikke til å tape mange poeng fremover så vi kommer nok ikke til å ta de igjen. Blir nok 2. plass på oss. Kjipeste er også at dette stortapet kommer på straten av en helvetesperiode. 1 Lenke til kommentar
3ises Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Dette var triste saker. Når det er sagt var Liverpool veldig imponerende, og er det soleklart beste laget vi har møtt hittil. Gratulerer, alle Liverpool-supportere. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Rette tidspunkt for stortap dette her, ja. Denne kampen er bare å glemme med en gang. Stryk til hele gjengen. Kleint at det måtte en straffe til for at vi i det hele tatt skulle klare å score mot et så skadepreget forsvar. Heia sjokktap for både Chelsea og City, men her røk nok gullet for våres del. Hvordan kan du bli super pessimist etter en kamp? Du har påstått i 23 runder nå at dere har ligaens beste keeper og ligaens beste forsvar? Dere parkerer aldri bussen og dere spiller alltid bra fotball. Jeg er ikke super pessimist. Jeg er irritert og skuffet. Jeg har alltid sagt at gullet står mellom Arsenal og City, og når vi taper poeng på slike kamper vi burde vunnet ser det mørkt ut. City kommer ikke til å tape mange poeng fremover så vi kommer nok ikke til å ta de igjen. Blir nok 2. plass på oss. Kjipeste er også at dette stortapet kommer på straten av en helvetesperiode. Jeg hadde også vært irritert om vi ikke hadde klart å tape 5-1 mot Liverpool. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 (endret) Regner med folk bruker dette som nok et eksempel på at Suarez ikke leverer mot topplag. Good joke. Sterling brillierer i nok en kamp. Helt vanvittig hvordan han har spilt seg opp i det siste. Endret 8. februar 2014 av OKMarius Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Vil se Gary Neville analysere the shit ut av Arsenal og de første 20 minuttene i dag. Tror aldri jeg har sett oss svakere defensivt, og det med ligaens beste midtstopperpar. Synd sidebackene ikke var i nærheten av det nivået som kreves mot Liverpool. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Faen vi må ikke slippe Arsenal inn i kampen selv om det bare 20min igjen! Dude, dere leder med fire mål... Mye kan skje på 20 min. Så du ikke de første 20 minuttene av første omgang, eller? Ellers så har jeg driti meg skikkelig ut. Var suttrete og sikker på at det skulle bli tap i dag før kampen. Samma faen, vi pissa på Arsenal, og det føles jævlig deilig. For en bra lørdag. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Vil se Gary Neville analysere the shit ut av Arsenal og de første 20 minuttene i dag. Tror aldri jeg har sett oss svakere defensivt, og det med ligaens beste midtstopperpar. Synd sidebackene ikke var i nærheten av det nivået som kreves mot Liverpool.Helt klart. Men jeg synes hele laget fortjener smekk i dag. Ser ut som alle løper i kvikksand. Vi burde fint ha klart ett poeng i dag hvis vi ikke hadde forventet 80% possesion den første omgangen. Attituden på laget er hårreisende, og det å undervurdere Liverpool på Anfield er selvmord. Liverpool fortjener all skryt i dag, men det de får lov til å gjøre i hele 1. omgangen skal ikke forekomme i en toppkamp med ligalederen, og er utilgivelig. En total kollektiv svikt. Straffen for spillerne får være å se kampen i reprise, for det var direkte smertefullt. 1 Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 8. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2014 Hva skal man si. Lekkert. KREM. Hoho. Skrtels fantastiske heading, Coutinhos absolutt nydelige pasning, Suarez sitt frispark, og mye mye mer! For et spektakulært angrepsspill vi var vitne til! Dager som idag viser hvor fantastisk fotball er. Oh my. Og mot ligalederen atpåtil. Idag kan Brendan påskjønne guttene sine mange gaver. Oioi, har nesten ikke stemme igjen. Dette var helt uvirkelige saker. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Fy fader, de første 20 minuttene er noe av det beste jeg har sett av Liverpool noen gang. Å parkere ligalederne 5-1 er sterkt. Får vel si meg fornøyd med 5-1 selv om det er langt opp til 15-2... Lenke til kommentar
oOF Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Og det kunne ståt 6-0 til Liverpool før pause. BR må få litt skryt for en knallgod taktikk som fungerte veldig bra i dag. Spesielt med tanke på hvor mye Liverpool har slitt mot Arsenal de siste årene. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Er helt horny atm, klarer ikke slutte å smile Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå