Corporal Jenkinson Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Ingen plan b Heia Arsenal og Arsene Wenger :D Men hva i all verden var plan a? Virker som taktikken har vært å ta det så rolig som mulig fra starten i samtlige kamper, for så å ta over banespillet. Det er jo en selvmordstaktikk i slike kamper. Skammelig. Wenger justerer aldri kampplanen. Samtlige managere minus Wenger i PL ville gjort minst ett bytte i første omgang... Dette er utrolig flaut. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Jeg lurer på hva faen jeg skal gjøre med meg selv etterpå... Han som tar over på jobb her etter meg i dag er die hard Liverpool fan og har mast om denne kampen i ukesvis. I tillegg har jeg en far hjemme som holder med Liverpool. Takk skal du faen meg ha, Arsenal... Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Kom meg nettopp hjem og ser 4 - 0 til Liverpool. Hva faen? Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Wilshere spiller neppe ut kampen Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Arteta................. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Men i svarte da. Tuller VG og live??? Hoho Lenke til kommentar
toreae Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Om det skulle bli straffe til oss, for Skrtel ta det? 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Wilshere spiller neppe ut kampen Minuset med å spille med såpass "passion", blir fort frustrert og han trygler jo om et gult kort nå. Han prøver i det minste, men er litt vel het i topplokket nå. Lenke til kommentar
wampster Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 På jobb og gikk inn på vglive for å se åssen det stod.. 4 - 0 og en i stolpen i løpet av første 20, hva skjer? Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Nice flappy mouth på Sturridge Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Terningkast på samtlige i førsteomgang: 1. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Jeg lurer på hva faen jeg skal gjøre med meg selv etterpå... Han som tar over på jobb her etter meg i dag er die hard Liverpool fan og har mast om denne kampen i ukesvis. I tillegg har jeg en far hjemme som holder med Liverpool. Takk skal du faen meg ha, Arsenal... Gruer meg til ikveld når jeg skal møte gutta... Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Sesongens verste forsvarsspill. En åtti år gammel bestemor i rullestol hadde vært alene gjennom med keeper. Har rakningen startet allerede? Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Wilshere spiller neppe ut kampen Minuset med å spille med såpass "passion", blir fort frustrert og han trygler jo om et gult kort nå. Han prøver i det minste, men er litt vel het i topplokket nå. Som du sier, til tross for at han spiller begredelig, spiller han med passion. Bedre med passion å spille balle enn og spille balle å ikke spille med passion. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 ville ikke satset på så mange mål i denne kampen egentlig. Money lost. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Svakt at vi ikke leder 6-0 til pause mot serielederen! 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Sesongens verste forsvarsspill. En åtti år gammel bestemor i rullestol hadde vært alene gjennom med keeper. Har rakningen startet allerede? Typisk Arsenal å kollapse i februar når de gjør det greit. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Typisk Arsenal å kollapse i februar når de gjør det greit. Det er det ikke. De siste to (tre?) sesongene har vi vært best fra februar og ut sesongen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Har rakningen startet allerede? Arsenal må bare knuse Man Utd først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå