-Lasse Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Jaja, Newcastle henta 4-0 til 4-4 på en omgang. Alt er mulig. Bare ikke la dette bli mer ydmykende. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Kan du gjøre noen bytter Wenger!? Rosicky inn ASAP! Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Nå begynner det å gå litt lang tid siden siste mål... kom igjen nå for faen!! :) Lenke til kommentar
Populært innlegg Espp Skrevet 8. februar 2014 Populært innlegg Del Skrevet 8. februar 2014 Dette gidder jeg ikke se. Kall meg gjerne medgangsupporter, men jeg har bedre ting å gjøre enn å sitte å se at vi blir pisset på i 90 minutter. Kampen er allerede tapt. Trodde du snakket så varmt om hvordan en ekte supporter skulle være? 12 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Dette gidder jeg ikke se. Kall meg gjerne medgangsupporter, men jeg har bedre ting å gjøre enn å sitte å se at vi blir pisset på i 90 minutter. Kampen er allerede tapt. Trodde du snakket så varmt om hvordan en ekte supporter skulle være? Lett å snakke om god supporterånd når man er på toppen gitt. 2 Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Husker kampene mot Reading i cupen og Newcastle. Hadde ikke gjort noe om et slikt mirakel hadde hendt. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Sagna jobber ALDRI hjem, og Giroud jobber BARE hjem... Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Januzaj who?? Sterling er beast. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 I just can't stop smiling. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Allways look at the bright side of life... Lenke til kommentar
Harepuz Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 I alle år har Arsenalfansen fortalt oss Unitedfans hvor råtne vi er og hvor sterkt de hater laget vårt. I det siste har jeg snakket med og lest innlegg fra så mange eplekjekke Arsenalsupportere som ikke på noen måte fremstår som noe mer saklige eller reale. Medgang bringer kanskje frem det stygge i oss, og det er nok uavhengig av lag. Dette godter meg så langt inn i hjerterota, og jeg har en kollega som skal få dette så til de grader gnidd inn. 9 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 En ting er sikkert, jeg tror Liverpool tar 4-plassen nå. De har en utrolig bra form for tiden Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Ingen plan b Heia Arsenal og Arsene Wenger :D Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 En ting er sikkert, jeg tror Liverpool tar 4-plassen nå. De har en utrolig bra form for tiden Formen er ikke på topp, vi spilte elendig sist helg. Men vi har vært gode hele sesongen, og nok en gang blir en elendig kamp etterfulgt av en storseier(?). Det er utrolig viktig. Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Haha. We love you Arsenal we do, oh Arsenal we love you! LOOOL Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 En ting er sikkert, jeg tror Liverpool tar 4-plassen nå. De har en utrolig bra form for tiden Blir nok 3. Plass. Arsenal kollapser fullstendig nå Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Ingen plan b Heia Arsenal og Arsene Wenger :D Men hva i all verden var plan a? Virker som taktikken har vært å ta det så rolig som mulig fra starten i samtlige kamper, for så å ta over banespillet. Det er jo en selvmordstaktikk i slike kamper. Skammelig. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Monreal faker skade for å slippe å bli ydmyket mer. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Vi trenger hvertfall ikke å forsterke. Skjønner ikke hvorfor vi hentet en skadet Källström Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå