toreae Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 "Taktikk". Det er et fint ord som du kan lese om her, Benbjo: http://no.wikipedia.org/wiki/Taktikk_(sport) Det er litt pussig, men det virker som ulike lag utøver ulike taktikker og kvaliteter. Dermed må du ikke ta for gitt at man skal score mer mot dårlige lag enn mot gode lag. For Arsenal sin del er vel taktikk ett hefte som spillerene for utdelt ved inngåelse av kontrakt? 18. utgave, ingen revisjon. "If it ain't broke, don't fix it". Kudos til Wenger for å fortsatt spille den vakreste fotballen i PL. Ja, vakkert vakkert vakkert vakkert. 4-0 Vakkert. Don't fix it. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Jeg er nå blitt homo , skal feie over hele Liverpool fc Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 DETTE ER DET SYKESTE Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Wow... Arsenal ser så late ut. De trenger en pasning og så er de alene med keeper.. Isåfall håper jeg det blir slik på onsdag også. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Ser ut som et League 2... Nei, Conference-lag. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 (endret) Fortsetter Liverpool med dette måltempoet blir resultatet 18-0 Endret 8. februar 2014 av -Lasse Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Tosifret, please. Det hadde gjort dagen min. 7 Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Og dette laget skal liksom vinne PL hahaha.. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Det var 100,- på uavgjort jeg aldri ser igjen. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Lurer på hva resultatet blir når vi skal møte Bayeren... Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Bayern - Arsenal kan bli interessant. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Får håpe nå at Arsenal ikke tar en Arshavin på oss! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Seriøst, hva FAEN er det som skjer?! Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Det var 100,- på uavgjort jeg aldri ser igjen.Haha satsa U jeg også.. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Tragikomisk hele greia.. Holdt med Arsenal før start, men det løpet er vel alt kjørt og målforskjellen tar United aldri igjen uansett. Så ser gjerne litt flere mål.. 1 Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Wenger du er nødt til å sette innpå Arshavin... oh wait... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå