HuskyHaugen Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Hey! Merca mi har en cdspiller med ett magasin i bagasjerommet, vil nesten ikke tro det er originalt.. Er det noe jeg kan gjør for at den skal kunne spille av brente cd-er? Ev.t en ellr annen fm-sender som gjør at jeg kan koble spotify eller lignende til anlegget i bilen? Takk! Lenke til kommentar
Pjuuok Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Hey! Merca mi har en cdspiller med ett magasin i bagasjerommet, vil nesten ikke tro det er originalt.. Er det noe jeg kan gjør for at den skal kunne spille av brente cd-er? Ev.t en ellr annen fm-sender som gjør at jeg kan koble spotify eller lignende til anlegget i bilen? Takk! Gamle CD spillere er ikke så glad i CD-R. Så det er gambling hvilke CD'er som funker og ikke, og om alle sangene funker, og hvis noen sanger funker - om det er hakking eller ikke... Råder deg til å bytte ut spilleren, da FM-sender er elendig. FM-sender får du kjøpt på elektronikkbutikk som f. eks. Elkjøp. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Ny spiller koster nesten ingen ting for tiden, og da kan du få med usb, aux, blåtann osv. Samt at lyden blir MYE bedre Lenke til kommentar
HuskyHaugen Skrevet 5. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2014 Og dette får jeg satt i dashbordet? Lenke til kommentar
Pjuuok Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Og dette får jeg satt i dashbordet? Ja. Du må kjøpe riktig monteringsramme eller søke etter muligheter for AUX på det du allerede har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå