sfougner Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Noen ganger,, faktisk ganske ofte henger pc'n seg i windows, eller det er vel skjermen som henger seg. for det fortsetter og komme musikk og lyd. Skjermbildet låser seg også i ALLE spill etter noen sek med spilling ;( Jeg har byttet hk, og det var rett etter dette at skjermbildet/maskinen begynte og låse seg. Jeg har ikke byttet annet enn hk, så ram, (ddr 2100), cpu (xp1800+) og skjermkort (radeon9700) er det samme. Det nye hk'et er et asus nforce2 kort. Kan det ha noe og si at jeg ikke har byttet ram eller cpu? Mvh Simen Lenke til kommentar
Zink Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Hva med harddisken, er den formatert etter bytte av hk ? Som oftest nødvendig hvis den samme går som master. . Lenke til kommentar
TRSTN Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Jeg gjorde tilsvarende operasjon nylig. Jeg formaterte ikke HD, men måtte reinstalere hele Windows XP for å få det å virke. (Drivere for AMD761 chipset går meget dårlig med NF2 Ultrra 400) Torstein Lenke til kommentar
sfougner Skrevet 13. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2003 Har ikke byttet hd nei, men har formatert og lagt inn 2k på nytt. Det er vel ikke nødvendig og formatere hele disken? Hd er en western digital 120 gig, har hørt no rykter om at wd ikke funker godt sammen med nforce2? eller? Selv om jeg tror det er ram brikken som må byttes ut? Hender noen ganger at musikken hakker (winamp) når jeg skriver......? Og det tok litt lang tid og installere 2k...... Hva mener du med at amd drivere funker dårlig på nforce2 kortet? hva må jeg gjøre hvis det eventuelt er det som er galt? Mvh Simen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå