supermario1 Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 (endret) . Endret 21. mars 2014 av supermario1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Se her: http://support.microsoft.com/kb/223188 Lenke til kommentar
supermario1 Skrevet 4. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2014 (endret) . Endret 21. mars 2014 av supermario1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Prøv å start opp i sikkerhetsmodus. Om det ikke fungerer så starter du opp reperasjons-verktøyet og prøver å kjøre regedit fra der. Lenke til kommentar
supermario1 Skrevet 4. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2014 (endret) . Endret 21. mars 2014 av supermario1 Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Jeg brukte Regedt.exe til å endre stasjonsbokstaven til C (som windows lå på), Dette var vel ikke smart viss du ikke vet hva en holder på med. Skal man gjøre forandringer i registret bør man alltid ta backup register,noe jeg regner med at du ikke gjorde. Når jeg starter opp i sikkerhetsmodus er alt fortsatt borte, så jeg får ikke gjort noen ting Prøvd dette,når det har startet opp trykk Ctrl+Alt+Del. Starter oppgavebehandlingen,gå til Fil--> Ny oppgave(kjør). Skriv inn: %SystemRoot%\system32\rstrui.exe Da starter Systemgjennoppretning,velg et tidspunkt til før du gjorde forandring av register. Det legges en backup av register inn,fra tidspunkt du valgte. Lenke til kommentar
supermario1 Skrevet 4. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2014 (endret) Jeg brukte Regedt.exe til å endre stasjonsbokstaven til C (som windows lå på), Dette var vel ikke smart viss du ikke vet hva en holder på med. Skal man gjøre forandringer i registret bør man alltid ta backup register,noe jeg regner med at du ikke gjorde. Når jeg starter opp i sikkerhetsmodus er alt fortsatt borte, så jeg får ikke gjort noen ting Prøvd dette,når det har startet opp trykk Ctrl+Alt+Del. Starter oppgavebehandlingen,gå til Fil--> Ny oppgave(kjør). Skriv inn: %SystemRoot%\system32\rstrui.exe Da starter Systemgjennoppretning,velg et tidspunkt til før du gjorde forandring av register. Det legges en backup av register inn,fra tidspunkt du valgte. Det kommer opp at C:\Windows\System32\rstrui.exe ikke eksisterer Endret 4. februar 2014 av supermario1 Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 (endret) Det du eventuelt kan gjøre er å brke en annen windows installsjon til å redigere registeret med http://technet.microsoft.com/en-us/library/cc732157.aspx Du finner filen under \Windows\System32\config og den heter SAM Endret 4. februar 2014 av Chris93 Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Kanskje du kan legge ut et bilde av Disk behandling som viser alle disker og partisjoner? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 (endret) Jeg vet hvordan du får ordnet det , men det er alt for mye å skrive steg for steg. Kortversjon. Putte disken i en annen windows installasjon. Bruk regedit i den installasjonen og bruk load hive fra andre skadede win disk Load alle hives du har feil i og endre tilbake til c: der du endret før. Unload hive. http://technet.microsoft.com/en-us/library/cc732157.aspx http://smallvoid.com/article/winnt-offline-registry-edit.html Du kan regne med å reinstallere windows og da hvis du ikke klarer å rette offline register filene/hives på den skadede windows. . Endret 5. februar 2014 av syar2003 Lenke til kommentar
supermario1 Skrevet 5. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2014 (endret) . Endret 21. mars 2014 av supermario1 Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 (endret) Du må take ownership på filene og gi deg full rights på de. Om du finner backup hive filene kan du også kopiere de dit (ta vare på de feilaktige originalene selvsagt).. Alt du gjør skal være reverserbart (noteres selvsagt). Endret 5. februar 2014 av syar2003 Lenke til kommentar
supermario1 Skrevet 5. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2014 (endret) . Endret 21. mars 2014 av supermario1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå