V. Haugen Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Akkurat nå er det verken iPhone eller Galaxy som topper listen i Prisguide.Disse tre mobilene er mest populære Lenke til kommentar
Gjest Slettet-k4hfXf Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Jeg vet ike om det er iPhone 5S eller iPhone 5 som er på 3. plass. Det står at det er 5S, men det er bilde av iPhone 5 og link til prisguide der det står prisen til iPhone 5 Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Jeg vet ike om det er iPhone 5S eller iPhone 5 som er på 3. plass. Det står at det er 5S, men det er bilde av iPhone 5 og link til prisguide der det står prisen til iPhone 5 Da skal det være fikset. Takk for tips Lenke til kommentar
htmtg Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Jippi..Jeg visste det, at Sony vil få tronen en dag 1 Lenke til kommentar
xRun Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Kanskje ikke så rart på same dag som en test av Z1 Compact er publisert, og hvor det linkes inn prisoppslag direkte i siste side av artikkelen. Da får den ekstra oppslag helt av seg selv da vettu. Men jeg kunne tenkt meg den okke som. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg