Scoob911 Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Kjøpte en pakke med Tech Nutrition FRES-tabletter for å sjekke om det kunne fungere som et alternativ til kaffe (ikke ifm trening eller noe). En tablett skal inneholde ca 80mg ut fra det jeg kan se, tilsvarende litt mer enn en kopp Nescafé. Likevel merker jeg så å si ingen effekt av disse. Prøvde 2 tabletter i går, merket ingenting. Er på nr. 3 i dag og merker fortsatt ingenting. Er det noe som gjør at koffeinen i slike brusetabletter tas opp annerledes enn i f.eks kaffe? Jeg hadde jo forventet at man med en mengde tilsvarende 3-4 kopper kaffe burde ha følt en lignende effekt, så må si meg ganske skuffet så langt i alle fall. Noen med lignende erfaring, eller en kjemisk/biologisk forklaring? Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Det jeg lurer på er... hvorfor? Lenke til kommentar
Scoob911 Skrevet 4. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2014 Hvorfor hva? Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Hvorfor hva?Kaffe, tabletter med coffein-effekter, coffein i seg selv. Skikkelig mat gir enda bedre energi, tro meg. Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Ta 10 tabletter før du skal gjøre noe stressende (holde tale eller presentere for klassen). Da vil du merke noe. Lenke til kommentar
Scoob911 Skrevet 4. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2014 Med god mat og trening kommer man et godt stykke. Men jeg, som mange andre studenter, føler at det kan være greit med litt koffein i tillegg for å holde ut ekstra mange timer med tungt teoretisk arbeid. Og siden jeg ikke er så glad i kaffe, så tenkte jeg at jeg skulle prøve ut noe annet.Men dette blir en helt annen diskusjon. Lenke til kommentar
Scoob911 Skrevet 4. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2014 Ta 10 tabletter før du skal gjøre noe stressende (holde tale eller presentere for klassen). Da vil du merke noe. Merke noe, ja. Den effekten jeg er ute etter? Tvilsomt... (useriøst å hinte til overdose) Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Ta 10 tabletter før du skal gjøre noe stressende (holde tale eller presentere for klassen). Da vil du merke noe. Merke noe, ja. Den effekten jeg er ute etter? Tvilsomt... (useriøst å hinte til overdose) Hva er du ute etter? Lenke til kommentar
t-dog Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 kjøpte et par pakker av FRES, merket ikke noe effekt, men smakte sykt godt da!! Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Kroppen adapterer seg til mengde koffein som gjør at mange kan bli "koffeinresistense" I en gjennomsnittgraf vil det alltid være hyperrespondere og nonrespondere hvor disse passer seg dette individuelt. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå