ladso Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Hei! Jeg har nettopp satt opp en Windows 2003 server, på klientene vil jeg ha det slik at siste bruker ikke viser på påloggingsbilde. Kan jeg gjere det sentralt frå serveren eller må jeg gjøre det på kvar klient? Det er Win95 på klientene. Har søkt på google etter svar, men finner ikke noe.. På førehand takk! Lenke til kommentar
Ralek Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Hei! Jeg har nettopp satt opp en Windows 2003 server, på klientene vil jeg ha det slik at siste bruker ikke viser på påloggingsbilde. Kan jeg gjere det sentralt frå serveren eller må jeg gjøre det på kvar klient? Det er Win95 på klientene. Har søkt på google etter svar, men finner ikke noe.. På førehand takk! Om du setter opp et domene, legger inn AD støtte på Win95 klientene, kan dette styres via Domain Security Policy. - Ralek - Lenke til kommentar
ladso Skrevet 22. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2003 Hvordan legger jeg inn AD støtte på Win95 maskiner? Har lagt inn DSclient? er det denne du mener? Lenke til kommentar
Ralek Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Her kan du hente AD klienten for Win95: http://www.microsoft.com/windows2000/serve...adextension.asp Denne støtter dog ikke GPO, vet ikke hvor bra den støtter DS, men det er vel det nærmeste du kommer AD funksjonalitet og sikkerhet. Lykke til. - Ralek - Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå