AnonymDiskusjon Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Jeg havnet nylig i kontakt med en fyr via statist.no som gikk under navnet Peter James McCullen (mest sannsynlig fiktivt navn), og hevdet å være casting-ansvarlig i forbindelse med et TV-prosjekt. Det hele virket i begynnelsen overraskende legit til tross for at det skulle vise seg å være bullshit fra ende til annen da ting begynte å videreutvikle seg. Fyren misbrukte blant annet firmanavnet til et etablert norsk castingbyrå (dette tilsynelatende for å komme i kontakt med jenter da det visstnok utelukkende er jenter han har kontaktet), og forholdet er nå anmeldt, ifølge en mail jeg nylig mottok fra statist.no Anyway, det jeg lurer på er om det tilfeldigvis skulle være noen andre som enten selv har eller kjenner til noen som har vært i kontakt med denne fyren, og hvordan det utartet seg? Jeg ble selv invitert på "casting" hvor det etterhvert kom frem at casting-scenen skulle inneholde simulering av en voldtekt, med utelukkende meg og denne "casting-ansvarlige" tilstede (!) Og at det for en slik scene var avgjørende at vi begge var nakne av hensyn til viktigheten av at scenen skulle fremstå så realistisk som overhodet mulig. Her var jeg naturligvis lynsnar med å avslutte all kontakt og kontakte statist.no for å informere. Veldig kort oppsummert dette her altså, men det gir ihvertfall et lite innblikk i saken og hvor ille det potensielt kunne ha gått om jeg faktisk hadde vært naiv nok til å kjøpe dette her. Det skal sies at fyren i startfasen ga inntrykk av å være både svært profesjonell og erfaren innen bransjen, og hadde virkelig lagt sjelen sin i å få det hele til å fremstå troverdig. Han var svært god til både å snakke for seg og skape tillit, men også sakte men sikkert forsøke å godsnakke seg inn på ubehagelige temaer, og generelt en jævel på å manipulere. Det er rett og slett skremmende og ubehagelig å tenke på at det kan være jenter der ute han faktisk har lykkes i å lokke til seg. Usj! Så, er det noen andre som har kjennskap til dette, eventuelt har blitt utsatt for det samme forstyrrede mennesket? Isåfall, på hvilken måte? Anonymous poster hash: ffefa...42d 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg €uropa Skrevet 4. februar 2014 Populært innlegg Del Skrevet 4. februar 2014 Jeg kan ikke si at jeg har hatt kontakt med ham. Men... 39 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 (endret) Har ikke mye å tilføye, men fy for et forstyrret menneske! Håper han får en lang straff for det der. Endret 4. februar 2014 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Vira Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Har ikke mye å tilføye, men fy for et forstyrret menneske! Håper han får en lang straff for det der. Det håper virkelig jeg også. Tanken på at slike som ham går fritt der ute gir meg frysninger. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Fy søren for en dritt... Tenk å prøve å lokke unge jenter på den måten... 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2014 Hadde vært veldig interessant å høre om eventuelle andres erfaringer med denne mannen eller lignende situasjoner. Man blir jo sittende igjen som et gigantisk spørsmålstegn etter å ha vært i kontakt med noen som så kvalmende kynisk forsøker å utnytte en, og det på det aller groveste. Anonymous poster hash: ef5c1...76f Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Hadde vært veldig interessant å høre om eventuelle andres erfaringer med denne mannen eller lignende situasjoner. Man blir jo sittende igjen som et gigantisk spørsmålstegn etter å ha vært i kontakt med noen som så kvalmende kynisk forsøker å utnytte en, og det på det aller groveste. Anonymous poster hash: ef5c1...76f Jeg håper bare ikke at du er han, og at du bruker denne tråden til å lokke ofrene dine tilbake til deg så du kan bli kvitt dem før de sladrer til noen andre. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2014 Hadde vært veldig interessant å høre om eventuelle andres erfaringer med denne mannen eller lignende situasjoner. Man blir jo sittende igjen som et gigantisk spørsmålstegn etter å ha vært i kontakt med noen som så kvalmende kynisk forsøker å utnytte en, og det på det aller groveste. Anonymous poster hash: ef5c1...76f Jeg håper bare ikke at du er han, og at du bruker denne tråden til å lokke ofrene dine tilbake til deg så du kan bli kvitt dem før de sladrer til noen andre. Hehe, neida, det er jeg som er trådstarter Skjønner ikke helt hvorfor det dukker opp forskjellig ID-nummer under postene mine? Anonymous poster hash: ef5c1...76f Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 haha en tulling som tror "casting couch" er ekte og prøver det i virkeligheten, patetisk Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Hahaha dette minner litt om de "fotografene" som flyr rundt og lokker til seg 16-17 år gamle jenter som tror modelldrømmen endelig går i oppfyllelse og sier at "ja men du må bare ta av deg Bh'n først! Å så stiller du deg sånn ja!". Jeg lurer på om han har fått napp med den annonsen der? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2014 TS her. Har faktisk nå fått henvendelse fra en annen person som også har vært i kontakt med denne mannen, og som i tillegg også visste om ytterligere en person til. Jeg har også blitt informert om at politiet skulle ta gjerningsmannen i helgen som var, så nå blir det vel etterforskning og forhåpentligvis rettssak. Syke menneske. Anonymous poster hash: ef5c1...76f Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Hahahaha, omg. Og det verste er at når folk gjør noe, så gjør det det ofte fordi det funker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå