HaxyQ Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Tenkte at neste års ferie skulle være noe litt annerledes enn chartertur til syden eller storbyferie. Jeg har veldig lyst å reise til et eksotisk sted i feks asia (sør-amerika og afrika kan også vurderes) hvor fokus er på opplevelser som strikkhopp, dykking, hike gjennom skog, fallskjermhopping, padleturer langs elver etc etc. Gjerne som en del av et følge med andre turister, hvor vi har en eller flere guider som tar oss rundt omkring. Det ideelle hadde vært en slags pakkeløsning som inkluderer diverse slike aktiviteter, men dersom det er mer høvelig å heller booke hver akitvitet separat, så bør ikke det være et problem, så lenge det er mange interessante aktiviteter å velge mellom. Noen som har vært med på noe lignende? Anbefalinger? Ideer? Lenke til kommentar
koots Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Livingstone, Zambia hadde absolutt kurant utvalg av slikt. Devils Pool, tausving, strikkhopp, white water rafting, safari osv. Stedet jeg bodde på booket alt av turer for oss. Lenke til kommentar
RAMBO21331 Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Hawaii fallskjermhopping. surfing Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 (endret) I New Zealand så jeg mye rart, men prøvde meg ikke på det selv. Man drar helst dit når det er vinter i Norge. Endret 8. februar 2014 av robertaas Lenke til kommentar
RAMBO21331 Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Har Lyst å reise til new zealend eg å sykt fin der! Lenke til kommentar
Lady_A Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Colombia.. mmmmmh... fine folk, fin natur Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Livingstone, Zambia hadde absolutt kurant utvalg av slikt. Devils Pool, tausving, strikkhopp, white water rafting, safari osv. Stedet jeg bodde på booket alt av turer for oss. Ikke et dårlig alternativ. Vil man lage litt sprell ut av det kan man f.eks. fly til Cape Town, så fly ut fra Zanzibar eller Madagascar. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 ... sånn apropos forrige innlegg: jeg var ikke blant de i Zambia som kastet meg på mest mulig ekstremsport, men også dette var artig nok. Fra mai i fjor. Fra en annen kant av landet – katt med mat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå