Gå til innhold

Kontrollere ISDN-tilkopling på SmoothWall frå Windows?

Anbefalte innlegg

Eg har eit nettverk, som består av ei rekkje Windows-maskinar, ein Windows 2000 Server og ein SmootWall-maskin, som deler ei enkel ISDN-linje. Problemet er at denne ikkje kopler seg frå internett automatisk, når det ikkje er aktivitet på linja. Dette må ein gjera manuelt, via web-grensesnittet. Dette går jo i og for seg greitt, men det hadde vore langt enklare å sluppe det.

Eg meiner eg leste noko her på forumet om eit program som var laga for å kunna styra ei ISDN-linje på ein Linux-maskin frå ein annan maskin, men eg klarer ikkje finna det att, verken her på forumet eller frå Google. Dersom nokon veit kva eg meiner, hadde eg blitt glad for ein link. :)

Det som kanskje hadde vore aller best, hadde vore at ein hadde eit program eller skript eller noko som gjorde slik at ein kunne bestemma at linja skulle vera i ulike modus til ulike tider. Til dømes kunne ho vore i "Dial on demand"-modus i arbeidstida, tilkopla frå 23.50 til 00.30 for oppdatering av antivirus, og elles deaktivert. Er det mogleg på nokon måte?

Elles er det kanskje eit anna triks eller andre måtar å gjera ting på, som eg har oversett? Eg er glad for alle idear! Takk på førehand! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ikke helt sikker på det med at det kopler opp automatisk, men auto frakopling tror jeg kan settes opp på dial-siden.

Burde gå å få cron til å kjøre et skript som koplet opp og ned.

rute.sourceforge.net

her finner du info om det meste, inklusiv bash scripting og cron. muligens også ppp

Lenke til kommentar
............men auto frakopling tror jeg kan settes opp på dial-siden..........

stemmer det du :)

/me bruker kvalito som internettleverandør så jeg slipper å bekymre meg for tellerskritt... de kobler fra etter 10 minutter inaktivitet btw.

Lenke til kommentar
Er ikke helt sikker på det med at det kopler opp automatisk, men auto frakopling tror jeg kan settes opp på dial-siden.

Jaudå, eg har funne innstillinga, og sett ho på, men av ukjente årsaker blir linja likevel ikkje kopla frå. Ut frå diverse postar på SmoothWall-community-forumet, ser det ut til at det er Blaster-orm og andre liknande forsøk som held linja oppe, og det ser ut som om det er lite å gjera med det.

Burde gå å få cron til å kjøre et skript som koplet opp og ned.

rute.sourceforge.net

her finner du info om det meste, inklusiv bash scripting og cron. muligens også ppp

Skal kikka på denne sida, men eg ingen erfaring med å skriva skript for bruk i Linux, dessverre... Litt hjelp med det hadde eg sett stor pris på! :)

Lenke til kommentar
Jaudå, eg har funne innstillinga, og sett ho på, men av ukjente årsaker blir linja likevel ikkje kopla frå. Ut frå diverse postar på SmoothWall-community-forumet, ser det ut til at det er Blaster-orm og andre liknande forsøk som held linja oppe, og det ser ut som om det er lite å gjera med det.

Jaja noen fordeler er det å ikke kjøre windows. selv om hw noen ganger er knot.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...