Tiger_Lilies Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Hei, hvordan opplevde dere de programfagene? Kan du fortelle meg litt om de og om dere har fått bruke for noe dere lærte i de fagene? Snakke ikke om opptakskrav, men heller enn måte å skrive/tenke på etc... Lenke til kommentar
Ned Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Har ingen formening om Antikkens Språk og Kultur - men jeg hadde selv Historie og Filosofi. Som en sløv tenåring med stor forkjærlighet for gaming så tok jeg ikke VGS like seriøst som jeg burde gjort, men det jeg sitter med igjen har vært nyttig og ikke minst dannende for min del. Vil absolutt anbefale faget, da jeg oppriktig mener at det er et givende og ikke minst, et veldig interessant fag. Kan bli noe tørt til tider - men har man en flink lærer og litt egeninnsats selv i faget vil jeg love deg at du kommer til å like det. Lenke til kommentar
Tiger_Lilies Skrevet 4. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2014 Tusen takk for svar :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå