Tvillingsjel Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Å ha et døpenavn er en ting, å skifte navn noe ganske annet.Hun skrev noe om å fortsette å hete det, så er en mulighet for at hun har hett det lenge og vurderte å bytte til Kjersti. Mange som bytter navn av ulike grunner. De må nesten finne ut av det selv Lenke til kommentar
sevs Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 NOI, men jeg synes ikke noen av ddem er fine. Kjersti er også vanskelig å uttale for små barn/folk med angst. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Folk med angst? Kjenner jeg er litt nysgjerrig nå. Er ikke meningen å være frekk eller noe altså, men hva gjør det vanskelig for dem? Min datter ville slitt, men hun er to og får ikke til s eller r Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Hva angst har med uttalen å gjøre kan man jo lure på. Jeg ville heller trodd at angsten oppsto på grunn av problemer med å uttale ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå