HelloKjersti Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Samarbeidet mellom produsentene bærer stadig nye frukter.Her ser du Hasselblads versjon av Sony A99 Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 (endret) Dette kommer til å fortelle verden at Hasselblad først og fremst leverer kvalitetsprodukter, og ikke overprisede greier. Nuvel - det ga i alle fall mer mening enn Lunar og Stellar. Stellar (basert på RX100) burde etter undertegnedes ringe mening heller vært basert på RX1, og Lunar (basert på NEX-7) burde vært utsatt og basert på A7r. Eller kanskje heller - du vet - kansellert. Endret 4. februar 2014 av Trondster Lenke til kommentar
GCardinal Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 De kunne i det minste brydd seg med å lage adapter for Hasselblad H og Hasselblad V objektiver til Lunar eller A7r... Med autofokus og det der... men Hasselblad driver ikke lenger med utvikling - de er mer opptatt av å "designet" 1 år+ gamle kamera... 1 Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Hasselblad selger ikke fotografiske verktøy til fotografer lenger. Den nye ledelsen ser ut til heller å ville lage smykker og pyntegjenstander til nyrike, ukritiske og smakløse rundt omkring i verden. 1 Lenke til kommentar
RiskyHome Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Jeg har selv kjøpt Stellar - i utgangspunktet som et "samleobjekt", men etter å ha valgt å ta det i bruk så opplever jeg at det tåler voldsomt mye mer juling enn RX100 (som jeg også har i samlingen). Titan-skallet og det solide grepet i beinhardt treverk har hittil virkelig stått for en støyt :-) Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Jeg har selv kjøpt Stellar - i utgangspunktet som et "samleobjekt", men etter å ha valgt å ta det i bruk så opplever jeg at det tåler voldsomt mye mer juling enn RX100 (som jeg også har i samlingen). Titan-skallet og det solide grepet i beinhardt treverk har hittil virkelig stått for en støyt :-) Det er for så vidt greit argument for å bla opp noen ekstra lapper, men den prisen Hasselblad har satt er bak mål og mening. Kunne betalt noen få lapper mer for dette om layouten og grepet falt mer i smak enn på a99. De kunne også beskyttet en høyere pris om de hadde utviklet egen firmware som ga bedre bildekvalitet enn den fra Sony. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Likte Steve Huffs kommentar:The HPV 99 comes with a pelican style case because Hasselblad KNOWS that us photographers always like to carry our camera not in a bag or with a strap, but in a suitcase. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg