Niklasp Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Amerikanerne tester ut førerløse biler for utsatte områder.Dette er en selvkjørende militær-konvoi Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 ikke noe nytt, bare se på videoen, er fra 2010 Lenke til kommentar
Niklasp Skrevet 4. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2014 ikke noe nytt, bare se på videoen, er fra 2010 Som sagt så er det to vidt forskjellige prosjekter fra Lockheed Martin. Saken handler om selvkjørende lastebiler som er ment for urbant bruk, som kan kjøre igjennom byer med mennesker, trafikk etc. SMSS - som videoen viser - er små lasteplan med hjul som følger etter soldater i felten. Lenke til kommentar
JonasPB Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 hva med den som Top Gear kjørte mot? benytter vel i stor grad samme systemet hvis jeg forstår det riktig Lenke til kommentar
Exiter Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 (endret) Ser for meg at de går over i full Blackwater-modus og kjører over alt og alle som står i veien. Jeg kan ikke si at jeg er særlig begeistret for dette prosjektet. Endret 4. februar 2014 av Exiter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg