M.Cane Skrevet 5. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2014 Det handler tydeligvis om mer enn barnetrygden nå.. Men om hvem som skal ha det siste ordet vedr. ungene. Og ikke minst at ved delt bosted kan ikke mor flytte med barn uten mitt samtykke. (Men jeg betaler ikke bidrag, og kommer ikke til å måtte betale mer enn 300 kr pr barn om dette blir aktuelt , dette er undersøkt) Takk for gode råd!! Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Dersom det er slik at det er mor som fatter alle avgjørelsene vedrørende barnet, så er det jo faktisk også slik at det ikke er delt bosted som praktiseres, ref. krikkerts tidligere innlegg. Og, som krikkert har forklart, å gå til retten for å prøve å få idømt delt bosted er en særdeles dårlig idé, da retten sannsynligvis vil velge en av dere. Lenke til kommentar
M.Cane Skrevet 6. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2014 Hei :-) . Det er praktisert 50/50 med tanke på avgjørelser frem til nå. Jeg er bare redd for hva som kan skje i fremtiden om dette ikke er skriftlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå