herjan1985 Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 (endret) Har forsøkt å lage ett skjema (vedlagt) der jeg kan skrive inn hvilken plassering en spiller har fått hver måned og få summert opp tilsvarende poengsum Er ganske fersk i bruk av excel og trenger hjelp til følgende: Har laget en liste over plasseringer og poeng til høyre på regnearket. vil gjerne ha det slik at når jeg skriver f.eks 1 i kolonnen til en spiller så hentes poengsummen for førsteplass og erstatter 1tallet. Det er også noe som heter "bounty" som er med i poengsystemet. Dette er poenger en spiller får hvis han slår ut vinneren av forrige turnering. Så hvis Olav f.eks. i februar slår ut vinneren av forrige turnering og avslutter på 2. plass vil jeg kunne skrive noe slikt som 2-B i felt B3 og automatisk få inn poeng for andreplassen og bounty så det står 90000p der istedet for 2-B Noen som har noen lure triks? Poker Stillinger.xlsx Endret 4. februar 2014 av herjan1985 Lenke til kommentar
hei14 Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 her har du et aen måte og sete det opp på. Bok1.xlsx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå